Παρουσιάζεται η έννοια της σχεδίασης, με έμφαση στη σχεδίαση συστημάτων που αλληλεπιδρούν με τους χρήστες τους. Περιγράφονται μοντέλα και μεθοδολογίες ανάπτυξης συστημάτων λογισμικού, με έμφαση στην ανθρωπο-κεντρική διαδικασία σχεδίασης (UCD, user-centered design) και αυτό που σήμερα ονομάζεται «σχεδιασμός εμπειρίας χρήσης» (User Experience Design). Ακόμη, παρουσιάζονται μέθοδοι και τεχνικές ανάλυσης χρηστών και εργασιών (π.χ. συνεντεύξεις, ερωτηματολόγια, ομάδες εστίασης).
7 Διαφάνειες.pdf | ||
7.1 Η έννοια της σχεδίασης (design) | ||
7.1 Βιντεοδιάλεξη | ||
7.1 Ερωτήσεις Αυτοαξιολόγησης | ||
7.2 Μοντέλα ανάπτυξης συστημάτων λογισμικού και ανθρωποκεντρική σχεδίαση | ||
7.2 Βιντεοδιάλεξη | ||
7.2 Ερωτήσεις Αυτοαξιολόγησης | ||
7.2 Δραστηριότητες-Ασκήσεις.html | ||
7.3 Ανάλυση χρηστών | ||
7.3 Βιντεοδιάλεξη | ||
7.3 Ερωτήσεις Αυτοαξιολόγησης | ||
7.3 Δραστηριότητες-Ασκήσεις.html | ||
7.4 Ανάλυση εργασιών | ||
7.4 Βιντεοδιάλεξη | ||
7.4 Ερωτήσεις Αυτοαξιολόγησης | ||
7.4 Δραστηριότητες-Ασκήσεις.html | ||
7.5 Τεχνικές ανάλυσης χρηστών και εργασιών | ||
7.5 Βιντεοδιάλεξη | ||
7.5 Ερωτήσεις Αυτοαξιολόγησης | ||
7.5 Δραστηριότητες-Ασκήσεις.html |