Interactive technologies (HCI103)
Nikolaos Avouris, Christos Sintoris, Irene Mavromati
The course main objective is to introduce the student to interactive technologies and the design of interactive systems.
The course material for the academic year 2023-2024 can be found at the eclass course (Διαδραστικές Τεχνολογίες)
Student hours:
C. Sintoris: Mondays 13-15, Tuesdays 13-15. You can use Zoom. Alternatively, you can find me in Skype.
The course main objective is to introduce the student to interactive technologies and the design of interactive systems.
The course material for the academic year 2023-2024 can be found at the eclass course (Διαδραστικές Τεχνολογίες)
Student hours:
C. Sintoris: Mondays 13-15, Tuesdays 13-15. You can use Zoom. Alternatively, you can find me in Skype.
The course main objective is to introduce the student to interactive technologies and the design of interactive systems.
The course material for the academic year 2023-2024 can be found at the eclass course (Διαδραστικές Τεχνολογίες)
Student hours:
C. Sintoris: Mondays 13-15, Tuesdays 13-15. You can use Zoom. Alternatively, you can find me in Skype.
Βασικές έννοιες και ορισμοί (διαδραστικό σύστημα, αλληλεπίδραση, ευχρηστία), Προβληματική της περιοχής Επικοινωνίας Ανθρώπου-Υπολογιστή, Διεπιστημονικότητα του πεδίου και εμπλεκόμενες επιστήμες, Λόγοι καλής σχεδίασης διαδραστικών συστημάτων, Παραδείγματα κακής σχεδίασης, Ιστορική αναδρομή, Ανθρωποκεντρικός σχεδιασμός
1.1 Η επιστήμη της Επικοινωνίας Ανθρώπου-Υπολογιστή
Βασικές έννοιες και ορισμοί, Προβληματική της περιοχής Επικοινωνίας Ανθρώπου-Υπολογιστή, Διεπιστημονικότητα του πεδίου και εμπλεκόμενες επιστήμες
1.2 Η σημασία της καλής σχεδίασης διαδραστικών συστημάτων
Λόγοι καλής σχεδίασης διαδραστικών συστημάτων, Παραδείγματα κακής σχεδίασης
1.3 Ιστορικό πλαίσιο ανάπτυξης της Επικοινωνίας Ανθρώπου-Υπολογιστή
Τεχνολογικές εξελίξεις και σημαντικές προσωπικότητες που επηρέασαν και επηρεάζουν την πορεία της επιστήμης Επικοινωνίας Ανθρώπου-Υπολογιστή
1.4 Ευχρηστία και ανθρωποκεντρική σχεδίαση
Εισάγονται βασικές έννοιες-κλειδιά του πεδίου Επικοινωνίας-Ανθρώπου Υπολογιστή, όπως είναι η ευχρηστία και ο ανθρωποκεντρικός σχεδιασμός.