Η τρίτη ενότητα εξετάζει τις αντιλήψεις για το αναλυτικό πρόγραμμα των φυσικών επιστημών: την παραδοσιακή, την καινοτομική και την εποικοδομητική αντίληψη. Παρουσιάζει αναλυτικά τα χαρακτηριστικά που διέπουν την κάθε αντίληψη και δίνει παραδείγματα για την καθεμία ως εφαρμογή τους στη διδασκαλία.
Διάλεξη 3 Η παραδοσιακή αντίληψη για το αναλυτικό πρόγραμμα φυσικών επιστημών |
||
Διάλεξη 3 Η παραδοσιακή αντίληψη για το ΑΠ φυσικών επιστημών | ||
Άσκηση 3 | ||
Διάλεξη 4 Η καινοτομική αντίληψη για το αναλυτικό πρόγραμμα φυσικών επιστημών |
||
Διάλεξη 4 Η καινοτομική αντίληψη για το ΑΠ φυσικών επιστημών | ||
Διάλεξη 4Α Η διδασκαλία του σεληνιακού ανακλαστήρα στο γυμνάσιο: ένα παράδειγμα καινοτομικής αντίληψης για το ΑΠ της φυσικής |
||
Διάλεξη 4Α Ένα παράδειγμα καινοτομικής αντίληψης | ||
Άσκηση 4 | ||
Διάλεξη 5 Η εποικοδομητική αντίληψη για το αναλυτικό πρόγραμμα φυσικών επιστημών |
||
Διάλεξη 5 Η εποικοδομητική αντίληψη για το ΑΠ φυσικών επιστημών | ||
Διάλεξη 5Α Η διδασκαλία της ανεμογεννήτριας στο νηπιαγωγείο: ένα παράδειγμα εποικοδομητικής αντίληψης για το ΑΠ της φυσικής |
||
Διάλεξη 5Α Ένα παράδειγμα εποικοδομητικής αντίληψης | ||
Διάλεξη 5Β Η διδασκαλία του απλού εκκρεμούς στο γυμνάσιο: ένα παράδειγμα καινοτομικής και εποικοδομητικής αντίληψης για το ΑΠ της φυσικής |
||
Διάλεξη 5Β Ένα παράδειγμα καινοτομικής και εποικοδομητικής αντίληψης | ||
Άσκηση 5 |