Αντιλήψεις για το αναλυτικό πρόγραμμα φυσικών επιστημών

Η τρίτη ενότητα εξετάζει τις αντιλήψεις για το αναλυτικό πρόγραμμα των φυσικών επιστημών: την παραδοσιακή, την καινοτομική και την εποικοδομητική αντίληψη. Παρουσιάζει αναλυτικά τα χαρακτηριστικά που διέπουν την κάθε αντίληψη και δίνει παραδείγματα για την καθεμία ως εφαρμογή τους στη διδασκαλία.

Διάλεξη 3

Η παραδοσιακή αντίληψη για το αναλυτικό πρόγραμμα φυσικών επιστημών

Διάλεξη 3
Η παραδοσιακή αντίληψη για το ΑΠ φυσικών επιστημών
Άσκηση 3
Διάλεξη 4

Η καινοτομική αντίληψη για το αναλυτικό πρόγραμμα φυσικών επιστημών

Διάλεξη 4
Η καινοτομική αντίληψη για το ΑΠ φυσικών επιστημών
Διάλεξη 4Α

Η διδασκαλία του σεληνιακού ανακλαστήρα στο γυμνάσιο: ένα παράδειγμα καινοτομικής αντίληψης για το ΑΠ της φυσικής

Διάλεξη 4Α
Ένα παράδειγμα καινοτομικής αντίληψης
Άσκηση 4
Διάλεξη 5

Η εποικοδομητική αντίληψη για το αναλυτικό πρόγραμμα φυσικών επιστημών

Διάλεξη 5
Η εποικοδομητική αντίληψη για το ΑΠ φυσικών επιστημών
Διάλεξη 5Α

Η διδασκαλία της ανεμογεννήτριας στο νηπιαγωγείο: ένα παράδειγμα εποικοδομητικής αντίληψης για το ΑΠ της φυσικής

Διάλεξη 5Α
Ένα παράδειγμα εποικοδομητικής αντίληψης
Διάλεξη 5Β

Η διδασκαλία του απλού εκκρεμούς στο γυμνάσιο: ένα παράδειγμα καινοτομικής και εποικοδομητικής αντίληψης για το ΑΠ της φυσικής

Διάλεξη 5Β
Ένα παράδειγμα καινοτομικής και εποικοδομητικής αντίληψης
Άσκηση 5