Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Μάθημα : Ανάπτυξη Βιντεοπαιχνιδιών

Κωδικός : CEID1417

CEID_NE565  -  Κωνσταντινος Τσίχλας

Χαρτοφυλάκιο - Ιστολόγιο

προχθές - 9:51 μ.μ.

- από τον χρήστη

Part 1
Sound Waves
Sound Cues
Ήχος 2D one-shot και 2D Looping
Ήχος 3D one-shot και 3D Looping (Sound Attenuation)
Meta Sounds
-------
Part 2
Sockets και Preview Asset
Σύστημα Master Equipment
Σύστημα αλληλεπίδρασης με αντικείμενα (Interaction)
Σύστημα Pick Up
Data Table για πολλαπλά Animations
Equip Unequip
Attack Combo Animations
Animation Notifies
 |  Σχόλια (0)

προχθές - 12:05 μ.μ.

- από τον χρήστη

Ύλη:

  1. To Μοντέλο του Phong για Φωτισμό (lighting)
  2. Βασικά στοιχεία Σκίασης (shading)
  3. Χαρτογράφηση υφών και περιβάλλοντος (texturing)

Υλικό:

Διαφάνειες σελ. 73-117

 |  Σχόλια (0)

Παρασκευή, 28 Νοεμβρίου 2025 - 7:17 μ.μ.

- από τον χρήστη

  1. Δημιουργία αντικείμενου από την αρχή και προσθήκη κατάλληλου χρώματος μέσω του Material component.
  2. Περιστροφική κίνηση της κάμερας σε αιωρούμενη σκηνή.
  3. Έλεγχος της κίνησης του παίκτη ώστε να πηγαίνει πάντα σύμφωνα με την περιστροφική κίνηση της σκηνής.
  4. Εισαγωγή στο component Physics Material που ορίζει  στη μηχανή γραφικών πώς θα συμπεριφέρεται ένα αντικείμενο όταν ακουμπά, τρίβεται ή χτυπά σε άλλα αντικείμενα στην σκηνή.
  5. Δημιουργία κινήσεις εχθρού προς τον παίκτη με σκοπό να τον εκτοξεύσει
 ... [περισσότερα]  |  Σχόλια (0)

Πέμπτη, 27 Νοεμβρίου 2025 - 9:09 μ.μ.

- από τον χρήστη

1) Διορθώσαμε το παίξιμο της κάμερας κάνοντας uncrouch σε σημείο που δεν χωράμε
2) Προσθέσαμε ήχο με διαφορετικούς τρόπους όπως: 1) Σε autoload, 2) με animation player, 3) με κώδικα
3) Βελτιώσαμε τον character controller μας προσθέτοντας:
i) Head bob effect
ii) Διαφορετική ταχύτητα σε crouch, έλεγχο απαγόρευσης άλματος από αυτή τη θέση και αυτόματη μετάβαση σε όρθια θέση πατώντας sprint
iii) Περιορισμό οπτικού πεδίου ανάλογα την ταχύτητα και ψευδαίσθηση αδράνειας με απόσβεση της ταχύτητάς μας

Εγγρα

 ... [περισσότερα]  |  Σχόλια (0)

Τετάρτη, 26 Νοεμβρίου 2025 - 12:52 μ.μ.

- από τον χρήστη

Ύλη:

  1. Αποκοπή κρυμμένων επιφανειών
  2. Το Στάδιο Γεωμετρίας
  3. Level of Detail (LoD)
  4. Εισαγωγή στον Φωτισμό
  5. Εισαγωγή στο Μοντέλο του Phong

Υλικό:

Διαφάνειες σελ. 26-72

Σημειώσεις Φοιτητών

 |  Σχόλια (0)

Δευτέρα, 24 Νοεμβρίου 2025 - 9:36 μ.μ.

- από τον χρήστη

1. Materials
2. Landscapes
3. Εισαγωγή στο χειρισμό ήχου

Εγγραφή Εργαστηρίου

 |  Σχόλια (0)

Παρασκευή, 21 Νοεμβρίου 2025 - 7:22 μ.μ.

- από τον χρήστη

  1. Δημιουργία ενός 2d παιχνιδιού εντός μια 3d σκηνής και χρησιμοποιώντας 3d μοντέλα.
  2. Εξήγηση του Animator και πως λειτουργεί.
  3. Δημιουργία της κίνησης του background χωρίς στην πραγματικότητα να κινείται επαναλαμβάνοντας τον εαυτό της.
  4. Πως λειτουργούν τα tag names στα αντικείμενα και πως μπορούμε να φτιάχνουμε λιγότερα scripts για παρόμοιες λειτουργίες
  5. Πως μέσω των tag names μπορούμε να συνδέσουμε scripts μεταξύ τους με σκοπό τον ίδιο μεταβλητών.

Εγγραφή Εργαστηρίου

 |  Σχόλια (0)

Πέμπτη, 20 Νοεμβρίου 2025 - 9:04 μ.μ.

- από τον χρήστη

1) Εισαγωγή σε 3D
2) Δημιουργία 3D Χαρακτήρα
3) Κίνηση 3D κάμερας (περιστροφή γύρω από άξονες, sensitivity, clamp)
4) Χρήση animation player για λειτουργικότητα σκυψίματος

Εγγραφή Εργαστηρίου

 |  Σχόλια (0)

Τετάρτη, 19 Νοεμβρίου 2025 - 2:38 μ.μ.

- από τον χρήστη

Ύλη:

  1. 3d-Κάμερα
  2. Κάμερες στο Uncharted 3
  3. Ροή Εργασίας για Απόδοση Γραφικών
  4. Το Στάδιο της Εφαρμογής
    1. Αντικείμενα και Πολυγωνικά Πλέγματα
    2. Γράφημα Σκηνής

Υλικό:

Διαφάνειες σελ. 30-48

Διαφάνειες σελ. 1-25

 |  Σχόλια (0)

Πέμπτη, 13 Νοεμβρίου 2025 - 8:56 μ.μ.

- από τον χρήστη

1) Δημιουργία παραθύρων, NinePatchRect
2) Χρήση και ιδιότητες βασικών κόμβων UI της Godot
3) Spacing είτε με control nodes είτε με margin
4) Script toggle visibility μεταξύ παραθύρων
5) Wrapping test around image

Εγγραφή Εργαστηρίου

Σύνδεσμος με to Τutorial + art pack στην περιγραφή

 |  Σχόλια (0)

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Ιστορικό αναρτήσεων