Μάθημα : Διδακτική της Πληροφορικής και των ΤΠΕ
Κωδικός : PN1477
-
Θεματικές Ενότητες
-
1. Παρουσίαση Μαθήματος
-
2. Προγραμματισμός και Γλώσσες Προγραμματισμού
-
3. Γλώσσες Προγραμματισμού τύπου LOGO ? Παρουσίαση της παιδαγωγικής προβληματικής και των περιβαλλόντων Logo και Scratch
-
4. Οριοθέτηση του Πεδίου της Διδακτική της Πληροφορικής
-
5. Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Διδακτική της Πληροφορικής
-
6. Δημιουργία και Εφαρμογή Σεναρίου με ΤΠΕ για τη Διδασκαλία της Πληροφορικής
-
7. Βασικές Διδακτικές Στρατηγικές
-
8. Ιδέες, Νοητικά Μοντέλα και Αναπαραστάσεις
-
9. Διδακτικός Μετασχηματισμός ? Τεχνολογική Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου & Κοινωνικές Πρακτικές Αναφοράς - Διδακτικό Συμβόλαιο
-
10. Έννοιες, Γνωστική Σύγκρουση και Εννοιολογική Αλλαγή
-
11. Βασικές Έννοιες Προγραμματισμού στη προσχολική και την Πρώτη Σχολική Ηλικία
-
12. Παρουσίαση του περιβάλλοντος Scratch
-
13. Εκπαιδευτική Ρομποτική ? Τα προγραμματιζόμενο παιχνίδια Bee-Bot & ProBot
-
Εργαστήριο 1ο : Scratch (Μέρος 1ο)
-
Εργαστήριο 2ο: Scratch (Μέρος 2ο)
-
Εργαστήριο 3ο: Scratch (Μέρος 3ο)
-
Εργαστήριο 4ο: Scratch (Μέρος 4ο)
-
Εργαστήριο 5ο: Scratch (Μέρος 5ο)
-
Εργαστήριο 6ο: Scratch (Μέρος 6ο)
-
Εργαστήριο 7ο: Scratch (Μέρος 7ο)
-
Εργαστήριο 8ο: Scratch (Μέρος 8ο)
-
Εργαστήριο 9ο: Scratch (Μέρος 9ο_Α)
-
Εργαστήριο 9ο: Scratch (Μέρος 9ο_Β)
-
Εργαστήριο 10ο: Scratch (Μέρος 10ο)
-
1. Παρουσίαση Μαθήματος
1. Παρουσίαση Μαθήματος
Γενικός Σκοπός του μαθήματος:
Α) να αποκτήσουν οι φοιτητριες/τες γνώσεις που αφορούν στη Διδακτική της Πληροφορικής και στη διδακτική χρήση των ΤΠΕ
Β) να κατανοήσουν τις βασικές έννοιες της Διδακτικής της Πληροφορικής
Γ) να γνωρίσον βασικά περιβάλλοντα διδασκαλίας της Πληροφορικής και της Εκπαιδευτικη΄ς Ρομποτικής
Επιδιωκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:
- να αναπτύξουν οι φοιτητές γνώσεις σχετικές με διδασκαλία της Πληροφορικής και των ΤΠΕ
- να αποκτήσουν ικανότητες σχεδίασης, ανάπτυξης και αξιολόγησης κατάλληλων διδακτικών παρεμβάσεων (εκπαιδευτικών σεναρίων) οι οποίες αποσκοπούν στη μάθηση βασικών εννοιών Πληροφορικής
Διαφάνειες Ενότητας