Μάθημα : Νεοελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Κωδικός : PN1449
-
Θεματικές Ενότητες
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 1: ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 3: Η ΤΥΠΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΩΣ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΕΣΕΩΝ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 4: ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 5: Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΑΠΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 7: Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (1870-2010)
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 9: ΟΙ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ (2)
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 10: Η ΝΕΑ ΑΓΩΓΗ- ΔΙΕΘΝΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 11: ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ 19ος-20ος ΑΙΩΝΕΣ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 12: ΞΕΝΕΣ ΕΠΙΡΡΟΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 13: ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 6: ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ 1870-1929
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 8: ΟΙ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ (1)
-
Πεδίο ανταλλαγής απόψεων με τους φοιτητές
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 1: ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 8: ΟΙ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ (1)
Παρουσίαση των κυριότερων Μεταρρυθμίσεων στην Ελλάδα και τους εκπροσώπους τους, ιδιαίτερη αναφορά στον Ε. Βενιζέλο και στον Δ. Γληνό. Στόχος είναι να κατανοήσουν οι φοιτητές τι είναι μία μεταρρύθμιση, γιατί και πώς αποφασίζεται και υλοποιείται, από ποιους λαμβάνονται και ποια τα αποτελέσματά τους.