Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Μάθημα : Ανάπτυξη Βιντεοπαιχνιδιών

Κωδικός : CEID1417

CEID_NE565  -  Κωνσταντινος Τσίχλας

Ενότητες - Εργαστήριο Unreal

Εργαστήριο Unreal

Το εργαστήριο θα γίνεται με χρήση των blueprints για scripting (όπου χρειάζεται και σπάνια θα χρησιμοποιηθεί C++). Εκτιμώμενο περιεχόμενο και ακολουθία εργαστηρίων σε Unreal: 

  1. Εισαγωγή – Project Setup
  2. Βασικά θέματα σε Blueprints – Κάμερα
  3. Φυσική, Φωτισμός & Περιβάλλον
  4. 2D Παιχνίδια σε Unreal
  5. Σχεδιασμός περιβάλλοντος, τοπία και φύλλωμα, Υλικά, σύστημα Niagara, Ήχος (metasound)
  6. ΑΙ και Σύστημα Αντίληψης
  7. Σύστημα Απογραφής Αντικειμένων (Inventory System)
  8. Gameplay Fundamentals (HUD, Main Menu, Save/Load,…)
  9. Cinematics & Multiplayer
  10. Control Rig