Μάθημα : Ανάπτυξη Βιντεοπαιχνιδιών
Κωδικός : CEID1417
Εργαστήριο Unreal
Το εργαστήριο θα γίνεται με χρήση των blueprints για scripting (όπου χρειάζεται και σπάνια θα χρησιμοποιηθεί C++). Εκτιμώμενο περιεχόμενο και ακολουθία εργαστηρίων σε Unreal:
- Εισαγωγή – Project Setup
- Βασικά θέματα σε Blueprints – Κάμερα
- Φυσική, Φωτισμός & Περιβάλλον
- 2D Παιχνίδια σε Unreal
- Σχεδιασμός περιβάλλοντος, τοπία και φύλλωμα, Υλικά, σύστημα Niagara, Ήχος (metasound)
- ΑΙ και Σύστημα Αντίληψης
- Σύστημα Απογραφής Αντικειμένων (Inventory System)
- Gameplay Fundamentals (HUD, Main Menu, Save/Load,…)
- Cinematics & Multiplayer
- Control Rig