Ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Έγγραφα
Τύπος | Aρχείο | Μέγεθος | Ημερομηνία | |
---|---|---|---|---|
ENOTHTA 1: Σημειώσεις - Μελέτη Εισαγωγή στη γλωσσική κατάκτηση | 316.24 KB | 19/5/24 | ||
ENOTHTA 2: ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ Προφορικός - Γραπτός λόγος | 200.63 KB | 19/5/24 | ||
ENOTHTA 3: ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΜΕΛΕΤΗ Γραμματισμός - Πρώτος/Φυσικός/Αναδυόμενος γραμματισμός - Ανάγνωση | 386.52 KB | 19/5/24 | ||
ΑΡΘΡΟ Μανωλίτσης, Γ. (2016). Ο αναδυόμενος γραμματισμός στην προσχολική εκπαίδευση: Νέα ζητήματα και εκπαιδευτικές προτάσεις. Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση, 2016, Τόμος 4, Tεύχος 1, σσ. 3-34 Αξιόλογο άρθρο που πρέπει να μελετηθεί προσεκτικά και σε σχέση με όσα έχουν συζητηθεί στο μάθημα. | 652.72 KB | 2/4/21 | ||
Βιβλία πληροφοριών στο νηπιαγωγείο (Πρακτικά συνεδρίου) | 979.69 KB | 19/5/24 | ||
ΕΝΟΤΗΤΑ 4: ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ Ο χώρος ως παράγοντας που επηρεάζει τη σχολική ζωή γενικά, το παιχνίδι των παιδιών, τη μάθηση και τις πρακτικές γραμματισμού. Η γωνιά της βιβλιοθήκης και η λειτουργία της (ηχητική και ηλεκτρονική βιβλιοθήκη) | 62.96 KB | 19/5/24 | ||
ΕΝΟΤΗΤΑ 5: ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ Δομημένη Δραστηριότητα Αφήγησης - Ανάγνωση λογοτεχνικού βιβλίου με τα παιδιά στην τάξη | 17.53 KB | 19/5/24 | ||
ΕΝΟΤΗΤΑ 6 Αλφαβητική αρχή, φωνημική επίγνωση, φάσεις ανάπτυξης ικανοτήτων γραφής κι ανάγνωσης (προαλφαβητική, αλφαβητική, ορθογραφική), το ελληνικό σύστημα γραφής και οι ιδιαιτερότητές του | 63.5 KB | 19/5/24 | ||
ΕΝΟΤΗΤΑ 7 Ανάγνωση βιβλίων πληροφοριών στην τάξη | 17.57 KB | 19/5/24 | ||
ΚΕΦΑΛΑΙΟ «Αναγνωστική ανάπτυξη: προσοχή στην αφετηρία» από το βιβλίο της Wolf, M. (2009). Ο Προυστ και το καλαμάρι: Πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει. Αθήνα: Πατάκης | 11.4 MB | 20/3/22 | ||
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | 25.29 KB | 18/2/20 | ||
Σημαντικό κείμενο της Διεθνούς Εταιρείας Γραμματισμού (international Literacy Association) για την παιδαγωγική του γραμματισμού στην προσχολική ηλικία. Χρήσιμο κείμενο για μελέτη. Βρείτε το πρωτότυπο (στα αγλλικά) εδώ: https://www.literacyworldwide.org/docs/default-source/where-we-stand/ila-what-effective-pre-k-literacy-instruction-looks-like.pdf | 76.5 KB | 3/6/22 |