Μάθημα : Περί Διδακτικής της Φυσικής(open course)
Κωδικός : PN1445
| Όνομα | Μέγεθος | Ημερομηνία | ||
|---|---|---|---|---|
|
|
Ένα παράδειγμα καινοτομικής και εποικοδομητικής αντίληψης
|
2.25 MB | 26/7/15, 6:44 μ.μ. | |
|
|
Ένα παράδειγμα εποικοδομητικής αντίληψης
|
5.41 MB | 26/7/15, 6:41 μ.μ. | |
|
|
Η εποικοδομητική αντίληψη για το ΑΠ φυσικών επιστημών
|
3.34 MB | 27/7/15, 6:00 μ.μ. | |
|
|
Ένα παράδειγμα καινοτομικής αντίληψης
|
6.7 MB | 26/7/15, 6:37 μ.μ. | |
|
|
Η καινοτομική αντίληψη για το ΑΠ φυσικών επιστημών
|
4.96 MB | 27/7/15, 5:59 μ.μ. | |
|
|
Η παραδοσιακή αντίληψη για το ΑΠ φυσικών επιστημών
|
3.91 MB | 26/7/15, 6:31 μ.μ. | |
|
|
Διδακτικός μετασχηματισμός και ερευνητικά ρεύματα
|
1.77 MB | 26/7/15, 6:29 μ.μ. | |
|
|
Επιστημολογικά χαρακτηριστικά της επιστημονικής γνώσης
|
929.91 KB | 27/7/15, 5:58 μ.μ. |