Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Μάθημα : Ανάπτυξη Βιντεοπαιχνιδιών

Κωδικός : CEID1417

CEID_NE565  -  Κωνσταντινος Τσίχλας

Ιστολόγιο

06 Unity Lab (28/11/2025): Κάμερα - Υλικά - Μηχανισμοί

Παρασκευή, 28 Νοεμβρίου 2025 - 7:17 μ.μ.

- από τον χρήστη

  1. Δημιουργία αντικείμενου από την αρχή και προσθήκη κατάλληλου χρώματος μέσω του Material component.
  2. Περιστροφική κίνηση της κάμερας σε αιωρούμενη σκηνή.
  3. Έλεγχος της κίνησης του παίκτη ώστε να πηγαίνει πάντα σύμφωνα με την περιστροφική κίνηση της σκηνής.
  4. Εισαγωγή στο component Physics Material που ορίζει  στη μηχανή γραφικών πώς θα συμπεριφέρεται ένα αντικείμενο όταν ακουμπά, τρίβεται ή χτυπά σε άλλα αντικείμενα στην σκηνή.
  5. Δημιουργία κινήσεις εχθρού προς τον παίκτη με σκοπό να τον εκτοξεύσει εκτός σκηνής.
  6. Παρουσίαση της Coroutine και πως λειτουργεί.
  7. Προσθήκη πολλαπλών εχθρών, εξουδετέρωσης τους από τον παίκτη και επανεμφάνιση καινούργιων με αύξοντα αριθμό κάθε φορά.

Εγγραφή Εργαστηρίου

Σχόλια (0)