Μάθημα : Ανάπτυξη Βιντεοπαιχνιδιών
Κωδικός : CEID1417
CEID_NE565 - Κωνσταντινος Τσίχλας
06 Unity Lab (28/11/2025): Κάμερα - Υλικά - Μηχανισμοί
Παρασκευή, 28 Νοεμβρίου 2025 - 7:17 μ.μ. - από τον χρήστη
- Δημιουργία αντικείμενου από την αρχή και προσθήκη κατάλληλου χρώματος μέσω του Material component.
- Περιστροφική κίνηση της κάμερας σε αιωρούμενη σκηνή.
- Έλεγχος της κίνησης του παίκτη ώστε να πηγαίνει πάντα σύμφωνα με την περιστροφική κίνηση της σκηνής.
- Εισαγωγή στο component Physics Material που ορίζει στη μηχανή γραφικών πώς θα συμπεριφέρεται ένα αντικείμενο όταν ακουμπά, τρίβεται ή χτυπά σε άλλα αντικείμενα στην σκηνή.
- Δημιουργία κινήσεις εχθρού προς τον παίκτη με σκοπό να τον εκτοξεύσει εκτός σκηνής.
- Παρουσίαση της Coroutine και πως λειτουργεί.
- Προσθήκη πολλαπλών εχθρών, εξουδετέρωσης τους από τον παίκτη και επανεμφάνιση καινούργιων με αύξοντα αριθμό κάθε φορά.
Σχόλια (0)