Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Μάθημα : Ανάπτυξη Βιντεοπαιχνιδιών

Κωδικός : CEID1417

CEID_NE565  -  Κωνσταντινος Τσίχλας

Ιστολόγιο

07 Godot Lab (27/11/2025): Μηχανισμοί στον Τριδιάστατο Χώρο

Πέμπτη, 27 Νοεμβρίου 2025 - 9:09 μ.μ.

- από τον χρήστη

1) Διορθώσαμε το παίξιμο της κάμερας κάνοντας uncrouch σε σημείο που δεν χωράμε
2) Προσθέσαμε ήχο με διαφορετικούς τρόπους όπως: 1) Σε autoload, 2) με animation player, 3) με κώδικα
3) Βελτιώσαμε τον character controller μας προσθέτοντας:
i) Head bob effect
ii) Διαφορετική ταχύτητα σε crouch, έλεγχο απαγόρευσης άλματος από αυτή τη θέση και αυτόματη μετάβαση σε όρθια θέση πατώντας sprint
iii) Περιορισμό οπτικού πεδίου ανάλογα την ταχύτητα και ψευδαίσθηση αδράνειας με απόσβεση της ταχύτητάς μας

Εγγραφή Εργαστηρίου

Σχόλια (0)