Μάθημα : Ανάπτυξη Βιντεοπαιχνιδιών
Κωδικός : CEID1417
CEID_NE565 - Κωνσταντινος Τσίχλας
07 Godot Lab (27/11/2025): Μηχανισμοί στον Τριδιάστατο Χώρο
1) Διορθώσαμε το παίξιμο της κάμερας κάνοντας uncrouch σε σημείο που δεν χωράμε
2) Προσθέσαμε ήχο με διαφορετικούς τρόπους όπως: 1) Σε autoload, 2) με animation player, 3) με κώδικα
3) Βελτιώσαμε τον character controller μας προσθέτοντας:
i) Head bob effect
ii) Διαφορετική ταχύτητα σε crouch, έλεγχο απαγόρευσης άλματος από αυτή τη θέση και αυτόματη μετάβαση σε όρθια θέση πατώντας sprint
iii) Περιορισμό οπτικού πεδίου ανάλογα την ταχύτητα και ψευδαίσθηση αδράνειας με απόσβεση της ταχύτητάς μας
Σχόλια (0)