Μάθημα : Διαπολιτισμική Παιδαγωγική
Κωδικός : PN1549
-
Θεματικές Ενότητες
-
01. Εισαγωγικά στο μάθημα
-
02. Πολιτισμική Ετερογένεια στο πλαίσιο της Παγκοσμιοποίησης
-
03.Εργασία και εκπαίδευση (Φορντισμός, Μεταφορντισμός &Παραγωγική διαφορετικότητα)
-
04. Εκπαιδευτικά παραδείγματα(διδακτική, αυθεντική και μετασχηματιστική εκπαίδευση)
-
05. Πολιτειακή Αγωγή & Διαπολιτισμική Εκπαίδευση:Εθνικισμός
-
06. Πολιτειακή Αγωγή & Διαπολιτισμική Εκπαίδευση:Νεοφιλελευθερισμός
-
07. Πολιτειακή Αγωγή & Διαπολιτισμική Εκπαίδευση:Πολιτειακός πλουραλισμός: Προς τη νέα μάθηση
-
08. Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις διαχείρισης της πολυπολιτισμικής διαφορετικότητας: Αφομοίωση και Ενσωμάτωση
-
09. Διαφορετικότητα: Από τον αποκλεισμό στην αφομοίωση/ Το σύγχρονο παρελθόν
-
10. Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις διαχείρισης της πολυπολιτισμικής διαφορετικότητας: Πολυπολιτισμική εκπαίδευση
-
11. Γνωσιακός σχετικισμός
-
12.Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις διαχείρισης της πολυπολιτισμικής διαφορετικότητας: Διαπολιτισμική προσέγγιση
-
13. Ετερότητα στην Εκπαίδευση: Εμείς και οι άλλοι
-
01. Εισαγωγικά στο μάθημα
13. Ετερότητα στην Εκπαίδευση: Εμείς και οι άλλοι
Στην ενότητα αυτή επιχειρείται η :
?Οριοθέτηση των εννοιών της ετερότητας και του οικείου/διαφορετικού άλλου
?Μελέτη της διαδικασίας συγκρότησης του εμείς
?Ανάλυση των διαδικασιών διαχείρισης του άλλου σε πολυπολιτισμικές κοινωνίες
Πολυμέσα
Ενότητα 13η Στην ενότητα αυτή επιχειρείται η : ?Οριοθέτηση των εννοιών της ετερότητας και του οικείου/διαφορετικού άλλου ?Μελέτη της διαδικασίας συγκρότησης του εμείς ?Ανάλυση των διαδικασιών διαχείρισης του άλλου σε πολυπολιτισμικές κοινωνίες
Ασκήσεις
Ενότητα 13η - Ασκήσεις 1. Θυμηθείτε τις ομαδοποιήσεις στις .. ?Νύφες?. Ποιες ομάδες είχαν δημιουργηθεί στο καράβι και γιατί; Ποια ήταν τα χαρακτηριστικά τους;
2. Γράψτε μια παράγραφο για το έργο «Οι Νύφες» https://www.youtube.com/watch?v=W6KydlFFHAM. Δείτε όλη την ταινία https://www.youtube.com/watch?v=ACYXB1Z8VSU
3. Δείτε το βίντεο
Σχολιάστε την ουσία των επιχειρημάτων...
4. Πόσο καθησυχασμένοι αισθάνεστε στην ασφάλεια του δικού σας «εμείς»?
5. Ποια είναι τα οικεία χαρακτηριστικά που σας δένουν με μια συγκεκριμένη ομάδα;