Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Μάθημα : Διαπολιτισμική Παιδαγωγική

Κωδικός : PN1549

PN1549  -  Ευγενία Αρβανίτη

Ενότητες - 12.Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις διαχείρισης της πολυπολιτισμικής διαφορετικότητας: Διαπολιτισμική προσέγγιση

12.Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις διαχείρισης της πολυπολιτισμικής διαφορετικότητας: Διαπολιτισμική προσέγγιση

Σκοπός της ενότητας αυτής είναι:
?Να μελετηθούν οι έννοιες της διαπολιτισμικότητας και της διαπολιτισμικής προσέγγισης στην Ευρώπη
?Να οριοθετηθούν οι στόχοι/αρχές της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και τα στάδια πολιτισμικής εξέλιξης
?Να δοθούν τα χαρακτηριστικά της διαπολιτισμικής ικανότητας 
Πολυμέσα
Ενότητα 12η

Σκοπός της ενότητας αυτής είναι: ?Να μελετηθούν οι έννοιες της διαπολιτισμικότητας και της διαπολιτισμικής προσέγγισης στην Ευρώπη ?Να οριοθετηθούν οι στόχοι/αρχές της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και τα στάδια πολιτισμικής εξέλιξης ?Να δοθούν τα χαρακτηριστικά της διαπολιτισμικής ικανότητας

Ασκήσεις
Ενότητα 12η - Ασκήσεις
1. Ορίστε τους σημαντικούς όρους αυτής της παρουσίασης
?Διαπολιτισμικότητα
?Διαφορετικότητα
?Ετερότητα
?Διαπολιτισμική εκπαίδευση
?Ενσυναίσθηση
2. Μπαίνω στη θέση του άλλου....Σκεφτείτε ένα συγκρουσιακό περιστατικό στο οποίο έπρεπε να κατανοήσετε τη θέση του άλλου. Τι κάνατε?
3. Ποιες είναι οι επικοινωνιακές περιστάσεις που αντιμετωπίζετε καθημερινά; Πόσο ικανές/οί αισθάνεστε στην επικοινωνία με άλλους; 
4. Ποιες είναι οι δικές σας διαπολιτισμικές γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις;
5. Ποιες είναι οι προκλήσεις για τα σχολεία μας στη διαχείριση της πολυπολιτισμικότητας; Τρόποι εμπλοκής γονέων.