Μάθημα : Διαπολιτισμική Παιδαγωγική
Κωδικός : PN1549
-
Θεματικές Ενότητες
-
01. Εισαγωγικά στο μάθημα
-
02. Πολιτισμική Ετερογένεια στο πλαίσιο της Παγκοσμιοποίησης
-
03.Εργασία και εκπαίδευση (Φορντισμός, Μεταφορντισμός &Παραγωγική διαφορετικότητα)
-
04. Εκπαιδευτικά παραδείγματα(διδακτική, αυθεντική και μετασχηματιστική εκπαίδευση)
-
05. Πολιτειακή Αγωγή & Διαπολιτισμική Εκπαίδευση:Εθνικισμός
-
06. Πολιτειακή Αγωγή & Διαπολιτισμική Εκπαίδευση:Νεοφιλελευθερισμός
-
07. Πολιτειακή Αγωγή & Διαπολιτισμική Εκπαίδευση:Πολιτειακός πλουραλισμός: Προς τη νέα μάθηση
-
08. Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις διαχείρισης της πολυπολιτισμικής διαφορετικότητας: Αφομοίωση και Ενσωμάτωση
-
09. Διαφορετικότητα: Από τον αποκλεισμό στην αφομοίωση/ Το σύγχρονο παρελθόν
-
10. Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις διαχείρισης της πολυπολιτισμικής διαφορετικότητας: Πολυπολιτισμική εκπαίδευση
-
11. Γνωσιακός σχετικισμός
-
12.Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις διαχείρισης της πολυπολιτισμικής διαφορετικότητας: Διαπολιτισμική προσέγγιση
-
13. Ετερότητα στην Εκπαίδευση: Εμείς και οι άλλοι
-
01. Εισαγωγικά στο μάθημα
07. Πολιτειακή Αγωγή & Διαπολιτισμική Εκπαίδευση:Πολιτειακός πλουραλισμός: Προς τη νέα μάθηση
Στη διάλεξη αυτή αναλύεται η σπουδαιότητα της εκπαίδευσης στην Πολιτειακή Αγωγή των μαθητών και μελετάται το μοντέλο του Πολιτειακού Πλουραλισμού.
1. Εξέτασε ένα θέμα παγκόσμιου ενδιαφέροντος, όπως η παιδική εργασία, η παγκόσμια φτώχεια ή η κλιματική αλλαγή. Πώς θα το αντιμετώπιζες ως ενεργός πολίτης σε τοπικό και σε παγκόσμιο επίπεδο;
2. Σκέψου μια εκπαιδευτική δραστηριότητα που θα κάνει τους μαθητές να νιώσουν ότι έχουν τη δύναμη να δράσουν και να αλλάξουν τα πράγματα.
3. Σύνταξε μια σχολική εγκύκλιο με αντικείμενο το ιδεώδες «της ιδιότητας του πολίτη». Τι πρέπει να πρεσβεύει το σχολείο όσον αφορά το ρόλο του στη διάπλαση των πολιτών του μέλλοντος και τις ενέργειες που πρέπει να κάνει για να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι;