Μάθημα : Διαπολιτισμική Παιδαγωγική
Κωδικός : PN1549
-
Θεματικές Ενότητες
-
01. Εισαγωγικά στο μάθημα
-
02. Πολιτισμική Ετερογένεια στο πλαίσιο της Παγκοσμιοποίησης
-
03.Εργασία και εκπαίδευση (Φορντισμός, Μεταφορντισμός &Παραγωγική διαφορετικότητα)
-
04. Εκπαιδευτικά παραδείγματα(διδακτική, αυθεντική και μετασχηματιστική εκπαίδευση)
-
05. Πολιτειακή Αγωγή & Διαπολιτισμική Εκπαίδευση:Εθνικισμός
-
06. Πολιτειακή Αγωγή & Διαπολιτισμική Εκπαίδευση:Νεοφιλελευθερισμός
-
07. Πολιτειακή Αγωγή & Διαπολιτισμική Εκπαίδευση:Πολιτειακός πλουραλισμός: Προς τη νέα μάθηση
-
08. Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις διαχείρισης της πολυπολιτισμικής διαφορετικότητας: Αφομοίωση και Ενσωμάτωση
-
09. Διαφορετικότητα: Από τον αποκλεισμό στην αφομοίωση/ Το σύγχρονο παρελθόν
-
10. Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις διαχείρισης της πολυπολιτισμικής διαφορετικότητας: Πολυπολιτισμική εκπαίδευση
-
11. Γνωσιακός σχετικισμός
-
12.Εκπαιδευτικές προσεγγίσεις διαχείρισης της πολυπολιτισμικής διαφορετικότητας: Διαπολιτισμική προσέγγιση
-
13. Ετερότητα στην Εκπαίδευση: Εμείς και οι άλλοι
-
01. Εισαγωγικά στο μάθημα
01. Εισαγωγικά στο μάθημα
Στο πρώτο μάθημα θα γίνει αναλυτική περιγραφή των στόχων του μαθήματος είναι η βαθύτερη θεωρητική κατανόηση:
- της οριοθέτησης του σύγχρονου κοινωνικοπολιτισμικού πλαισίου στην κοινωνία της γνώσης
- της ελληνικής πολυπολιτισμικής πραγματικότητας
- του ρόλου της διαπολιτισμικής παιδαγωγικής σε ένα παγκοσμιοποιημένο πλαίσιο
- της διαχείρισης ομάδων με έντονη την εθνοπολιτισμική διαφοροποίηση
- της διαπολιτισμικής επικοινωνίας
- της διαπολιτισμικής ικανότητας (γνώσεις, στάσεις και δεξιότητες).
- των θεμάτων γλωσσικής και πολιτισμικής ετερότητας στο νηπιαγωγείο
- των διαπολιτισμικών διδακτικών σεναρίων και τεχνικών μάθησης
Στο πρώτο μάθημα θα γίνει αναλυτική περιγραφή των στόχων του μαθήματος είναι η βαθύτερη θεωρητική κατανόηση: της οριοθέτησης του σύγχρονου κοινωνικοπολιτισμικού πλαισίου στην κοινωνία της γνώσης της ελληνικής πολυπολιτισμικής πραγματικότητας του ρόλου της διαπολιτισμικής παιδαγωγικής σε ένα παγκοσμιοποιημένο πλαίσιο της διαχείρισης ομάδων με έντονη την εθνοπολιτισμική διαφοροποίηση της διαπολιτισμικής επικοινωνίας της διαπολιτισμικής ικανότητας (γνώσεις, στάσεις και δεξιότητες). των θεμάτων γλωσσικής και πολιτισμικής ετερότητας στο νηπιαγωγείο των διαπολιτισμικών διδακτικών σεναρίων και τεχνικών μάθησης