Μάθημα : Πολυπολιτισμικότητα και Σχεδιασμοί Μάθησης
Κωδικός : PN1548
-
Θεματικές Ενότητες
-
Εισαγωγικό μάθημα
-
Το πλαίσιο της παγκοσμιοποίησης
-
Πολυπολιτισμικότητα και ένταξη στην Ελλάδα
-
Ορισμοί και πολυπολιτισμική πραγματικότητα στο ελληνικό σχολείο
-
Διαφορετικότητα & κοινωνικές βιογραφίες
-
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και η διαχείριση μικτών τάξεων
-
Μάθηση μέσω σχεδιασμού: Ο εκπαιδευτικός-ως-εργαλείο σχεδιασμών & Ο μαθητής-ως-σχεδιαστής μάθησης
-
Αναστοχαστικά αναλυτικά προγράμματα
-
Η Αξιολόγηση Διαπολιτισμικών Ικανοτήτων
-
Θέματα σχεδιασμού: Χώρος-τρόποι δράσης και εργασίας
-
Θέματα διαπολιτισμικού σχεδιασμού
-
Σχεδιασμός παρέμβασης για τις προκαταλήψεις: ένας πρακτικός οδηγός
-
Διαπολιτισμική εκπαίδευση/κατάρτιση εκπαιδευτικών: Διαχείριση ετερότητας και δημιουργία στερεοτύπων στο Νηπιαγωγείο
-
Εισαγωγικό μάθημα
Η Αξιολόγηση Διαπολιτισμικών Ικανοτήτων
Στην παρουσίαση αυτή αναδεικνύεται μια σύγχρονη αντίληψη για την αξιολόγηση ικανοτήτων και δίνεται έμφαση στις έννοιες: συνεργιστική αξιολόγηση, συνεργατική νοημοσύνη και διαφοροποίηση μέσω πολυτροπικότητας.
Επιπλέον δίνεται έμφαση σε εργαλεία αξιολόγησης της διαπολτισμικής ικναότητας με περιγραφικούς δείκτες και στον τρόπο ανατροφοδότησης των μαθητών.