Μάθημα : Ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Κωδικός : PN1481
-
Θεματικές Ενότητες
-
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ / ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΜΗΤΡΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
19/2/25 -
ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΣ - ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ
26/2/25 -
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ και ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ - ΓΩΝΙΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ
5/3/25 -
ΑΝΑΓΝΩΣΗ
1/3/25 -
ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΒΙΒΛΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
1/4/25 -
Αφήγηση και Δομημένη Δραστηριότητα Επεξεργασίας Αφηγηματικού Κειμένου
25/3/25 -
ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ: ΠΡΩΤΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
30/4/25 -
Αναλυτικό Πρόγραμμα (2022)
13/5/25 -
Σχέδια εργασίας - projects: Διερευνητική & ομαδοσυνεργατική μάθηση
18/5/25 -
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ
28/5/25
-
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ / ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΜΗΤΡΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Σχέδια εργασίας - projects: Διερευνητική & ομαδοσυνεργατική μάθηση
από 18/5/25 έως 23/5/25
•Δεν εστιάζουμε στο μαθησιακό αποτέλεσμα αλλά στη διαδικασία
•Ο λόγος των παιδιών και η συνεργασία μεταξύ τους έχουν προτεραιότητα
•Ο εκπαιδευτικός έχει σημαντικό ρόλο, αλλά αυτός δεν μοιάζει καθόλου με τον παραδοσιακό
•Αξιοποιούνται ποικίλες πηγές (βιβλία, ντοκιμαντέρ, πρόσωπα της κοινότητας, ιστοσελίδες) και γίνονται όπου είναι εφικτό επί τόπου έρευνες και καταγραφές
•Καταγράφονται με ποικίλους τρόπους τα ευρήματα και αποτυπώνεται η πορεία αναζήτησης (ημερολόγιο, φωτογραφίες, σύντομες ταινίες, «οι τοίχοι ως πίνακες»)
•Αξιολογούνται κατά προτεραιότητα η συνεργασία, η εργασία σε ομάδες, η δημιουργικότητα, η ανάπτυξη επικοινωνιακών ικανοτήτων και μετά οι γνώσεις.