Μάθημα : Νεοελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Κωδικός : PN1449
-
Θεματικές Ενότητες
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 1: ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 3: Η ΤΥΠΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΩΣ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΕΣΕΩΝ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 4: ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 5: Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΑΠΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 7: Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (1870-2010)
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 9: ΟΙ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ (2)
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 10: Η ΝΕΑ ΑΓΩΓΗ- ΔΙΕΘΝΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 11: ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ 19ος-20ος ΑΙΩΝΕΣ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 12: ΞΕΝΕΣ ΕΠΙΡΡΟΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 13: ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 6: ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ 1870-1929
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 8: ΟΙ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ (1)
-
Πεδίο ανταλλαγής απόψεων με τους φοιτητές
-
ΕΝΟΤΗΤΑ 1: ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 7: Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (1870-2010)
Καθώς η τεχνική εκπαίδευση αποτελεί βασικό κεφάλαιο στην ελληνική εκπαίδευση, στην παρούσα ενότητα γίενται εκτενής αναφορά στο τι περιλαμβάνει, σε ποιες χώρες εμφανίστηκε και γιατί, πότε ξεκίνησε στην Ελλάδα και για ποιο λόγο, ποιές είναι οι μεταρρυθμίσεις που συνέβαλαν στη σημερινή της διαμόρφωση και γιατί συντελέστηκαν.