Μάθημα : Εφαρμογές των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη Διδασκαλία και τη Μάθηση (ΜΠΣ)
Κωδικός : PN1441
-
Θεματικές Ενότητες
-
Ενότητα 2: Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας & των Επικοινωνιών ως εργαλεία με γνωστικό δυναμικό
-
Ενότητα 3: Οι προσφερόμενες δυνατότητες (affordances) των υπολογιστικών εργαλείων
-
Ενότητα 4: Λειτουργικός ορισμός, κατηγορίες, παιδαγωγικές αρχές, διδακτικές προσεγγίσεις
-
Ενότητα 5: Η Τεχνολογική Παιδαγωγική (Διδακτική) Γνώση Περιεχομένου (TP(D)CK)
-
Ενότητα 6: Συμπεριφοριστικές, εποικοδομιστικές, κοινωνιογνωστικές και κοινωνιοπολιτισμικές θεωρίες μάθησης και ΤΠΕ, Bασικές έννοιες
-
Ενότητα 7: Βασικές έννοιες Διδακτικής & ΤΠΕ
-
Ενότητα 8: Δημιουργία και εφαρμογή εκπαιδευτικού σεναρίου με ΤΠΕ
-
Ενότητα 9: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ Συμπεριφορισμός
-
Ενότητα 10: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ Εποικοδομισμός
-
Ενότητα 11: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Γνωστική Ψυχολογία:Εκπαιδευτικές εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης
-
Ενότητα 12: Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών & Κοινωνικοπολιτισμικές θεωρίες
-
Ενότητα 13: Θεωρία της Δραστηριότητας
-
Εργαστήριο
-
Ενότητα 0: Εκπαιδευτικό Σενάριο με ΤΠΕ
-
Ενότητα 1: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ Εννοιολογική Χαρτογράφηση
-
Ενότητα 2: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ Πολυμέσα - Υπερμέσα
-
Ενότητα 3: Συστήματα Οπτικοποίησης, Περιβάλλοντα Προσομοίωσης & Περιβάλλοντα Μοντελοποίησης
-
Ενότητα 4: Περιβάλλοντα Μοντελοποίησης
-
Ενότητα 5: Εκπαιδευτική Ρομποτική
-
Ενότητα 6: Εικονική Πραγματικότητα
-
Ενότητα 7: Εργασίες
-
Ενότητα 2: Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας & των Επικοινωνιών ως εργαλεία με γνωστικό δυναμικό
Ενότητα 9: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ Συμπεριφορισμός
Σκοπός: Η συνοπτική παρουσίαση των βασικών αρχών της συμπεριφοριστικής θεωρίας μάθησης και τα πιο γνωστών της μοντέλων και το πως επηρεάζει την ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και τη σχεδίαση εκπαιδευτικών εφαρμογών. Η έμφαση δίνεται στο πως η συμπεριφοριστική θεωρία επιδρά στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη διδακτικών συστημάτων με τη χρήση υπολογιστικών και δικτυακών τεχνολογιών.
Έννοιες κλειδιά: Εκπαιδευτικό λογισμικό, Συμπεριφοριστική θεωρία, Σχολή της συμπεριφοράς, Προγραμματισμένο βιβλίο, Προγραμματισμένη διδασκαλία, Διδακτικός σχεδιασμός, Λογισμικό κλειστού τύπου, Γραμμική οργάνωση της πληροφορίας, Μέθοδος πολλαπλών επιλογών, Κλασική διδασκαλία, Διδασκαλία με τη βοήθεια του Υπολογιστή, Λογισμικό καθοδήγησης και διδασκαλίας, Λογισμικό εξάσκησης και πρακτικής, Τεστ