Μάθημα : Εφαρμογές των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη Διδασκαλία και τη Μάθηση (ΜΠΣ)
Κωδικός : PN1441
-
Θεματικές Ενότητες
-
Ενότητα 2: Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας & των Επικοινωνιών ως εργαλεία με γνωστικό δυναμικό
-
Ενότητα 3: Οι προσφερόμενες δυνατότητες (affordances) των υπολογιστικών εργαλείων
-
Ενότητα 4: Λειτουργικός ορισμός, κατηγορίες, παιδαγωγικές αρχές, διδακτικές προσεγγίσεις
-
Ενότητα 5: Η Τεχνολογική Παιδαγωγική (Διδακτική) Γνώση Περιεχομένου (TP(D)CK)
-
Ενότητα 6: Συμπεριφοριστικές, εποικοδομιστικές, κοινωνιογνωστικές και κοινωνιοπολιτισμικές θεωρίες μάθησης και ΤΠΕ, Bασικές έννοιες
-
Ενότητα 7: Βασικές έννοιες Διδακτικής & ΤΠΕ
-
Ενότητα 8: Δημιουργία και εφαρμογή εκπαιδευτικού σεναρίου με ΤΠΕ
-
Ενότητα 9: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ Συμπεριφορισμός
-
Ενότητα 10: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ Εποικοδομισμός
-
Ενότητα 11: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Γνωστική Ψυχολογία:Εκπαιδευτικές εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης
-
Ενότητα 12: Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών & Κοινωνικοπολιτισμικές θεωρίες
-
Ενότητα 13: Θεωρία της Δραστηριότητας
-
Εργαστήριο
-
Ενότητα 0: Εκπαιδευτικό Σενάριο με ΤΠΕ
-
Ενότητα 1: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ Εννοιολογική Χαρτογράφηση
-
Ενότητα 2: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ Πολυμέσα - Υπερμέσα
-
Ενότητα 3: Συστήματα Οπτικοποίησης, Περιβάλλοντα Προσομοίωσης & Περιβάλλοντα Μοντελοποίησης
-
Ενότητα 4: Περιβάλλοντα Μοντελοποίησης
-
Ενότητα 5: Εκπαιδευτική Ρομποτική
-
Ενότητα 6: Εικονική Πραγματικότητα
-
Ενότητα 7: Εργασίες
-
Ενότητα 2: Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας & των Επικοινωνιών ως εργαλεία με γνωστικό δυναμικό
Ενότητα 2: Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας & των Επικοινωνιών ως εργαλεία με γνωστικό δυναμικό
Σκοπός: Η κατανόηση της έννοιας του γνωστικού εργαλείου και η μελέτη των ΤΠΕ ως εργαλεία με γνωστικό δυναμικό
Έννοιες κλειδιά: Τεχνούργημα, Εργαλείο, Φυσικό εργαλείο, Γνωστικό εργαλείο, Εργαλείο με γνωστικό δυναμικό, Εργαλειοποίηση
Έγγραφα
2. Γνωστικά Εργαλεία Έγγραφα
Technology as Cognitive Tools Έγγραφα
What is cognitive tools Έγγραφα
Εργαλεία με γνωστικό δυναμικό