Μάθημα : Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση
Κωδικός : PN1400
-
Θεματικές Ενότητες
-
Ενότητα 1: Εισαγωγή - Διδακτικό Συμβόλαιο
-
Εργαστήριο 1ο: Πλατφόρμες μάθησης και διδασκαλίας (Eclass-Moodle) και μηχανές αναζήτησης
-
Ενότητα 2: Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση: Εννοιολογικό Πλαίσιο, Κύρια Ερωτήματα, Βασικές έννοιες
-
Εργαστήριο 2ο: Yπηρεσίες και Eργαλεία του Web 2.0: το blog, το wiki και το portfolio
-
Ενότητα 3: Φάσεις, Μοντέλα και παιδαγωγικές Προσεγγίσεις Ένταξης των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση
-
Εργαστήριο 3ο: Εκπαιδευτικό λογισμικό: Ορισμός, βασικές κατηγορίες, δυνατότητες
-
Ενότητα 4: Η Πληροφορική και οι ΤΠΕ στην Ελληνική Εκπαίδευση
-
Εργαστήριο 4ο: Θεωρίες Μάθησης & Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: Σύντομη παρουσίαση, βασικές αρχές
-
Ενότητα 5: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Συμπεριφορισμός
-
Εργαστήριο 5ο: Γνωριμία με το ΔΕΠΠΣ - Λογισμικό κλειστού τύπου: πολυμεσικές εφαρμογές, συστήματα διδασκαλίας, τεστ και ασκήσεις πρακτικής και εξάσκησης
-
Ενότητα 6: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Εποικοδομισμός (Μέρος Α)
-
Εργαστήριο 6ο: Λογισμικό υπερμέσων (power point) και ψηφιακές εγκυκλοπαίδειες (wikipedia)
-
Ενότητα 7: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Γνωστική Ψυχολογία
-
Εργαστήριο 7ο: Εποικοδομισμός, Χρήση λογισμικού ανάπτυξης δημιουργικότητας
-
Ενότητα 8: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Εποικοδομισμός (Μέρος Β)
-
Εργαστήριο 8ο: Εννοιολογική Χαρτογράφηση
-
Ενότητα 9: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Εννοιολογική Χαρτογράφηση - Εννοιολογικοί Χάρτες
-
Εργαστήριο 9ο: Συστήματα Οπτικοποίησης, Περιβάλλοντα Προσομοίωσης & Περιβάλλοντα Μοντελοποίησης
-
Ενότητα 10: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Κοινωνιογνωστικές Θεωρίες - Κοινωνικοπολιτικές Θεωρίες
-
Εργαστήριο 10ο: Εκπαιδευτική Ρομποτική και Προγραμματισμός
-
Ενότητα 11: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Πολυμέσα- Υπερμέσα (Μέρος Α)
-
Εργαστήριο 11: Διαδραστικά Συστήματα Διδασκαλίας
-
Ενότητα 12: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Πολυμέσα- Υπερμέσα (Μέρος Β)
-
Ενότητα 1: Εισαγωγή - Διδακτικό Συμβόλαιο
Εργαστήριο 8ο: Εννοιολογική Χαρτογράφηση
- Σκοπός: Η κατανόηση των βασικών αρχών της εποικοδομιστικής θεωρίας και συγκεκριμένα της έννοιας της αναπαράστασης και πως επηρεάζουν την ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και τη σχεδίαση εκπαιδευτικών εφαρμογών.
- Βασικές έννοιες: εννοιολογικός χάρτης, αναπαράσταση
Διαφάνειες Εργαστηρίου
Βιντεο-διάλεξη Εργαστηρίου
Συμπληρωματικό Υλικό 8ου εργαστηρίου
Ερωτήσεις αξιολόγησης για την Εννοιολογική χαρτογράφηση
Φύλλο Εργασίας Εργαστηρίου
Xώρος υποβολής Εργασίας 8ου εργαστηρίου
Περιγραφή Δραστηριότητας 8ου Εργαστηρίου
Αποθηκεύστε το παρόν έγγραφο στον υπολογιστή σας
Μετονομάστε το αρχείο σας με τη μορφή: Ergasia_8ou_Ergasthriou_onoma_am
Δημιουργήστε τον εννοιολογικό χάρτη χρησιμοποιώντας το λογισμικό που προτείνεται στο συμπληρωματικό υλικό του εργαστηρίου (Inspiration: https://www.inspiration-at.com/ )
Αποθηκεύστε το χάρτη σας ως εικόνα
Εισάγετε τον εννοιολογικό σας χάρτη στο αρχείο της εργασίας σας
Συμπληρώστε τα επιμέρους ερωτήματα.
Υποβάλλετε το αρχείο της εργασίας στην πλατφόρμα Eclass.