Μάθημα : Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση
Κωδικός : PN1400
-
Θεματικές Ενότητες
-
Ενότητα 1: Εισαγωγή - Διδακτικό Συμβόλαιο
-
Εργαστήριο 1ο: Πλατφόρμες μάθησης και διδασκαλίας (Eclass-Moodle) και μηχανές αναζήτησης
-
Ενότητα 2: Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση: Εννοιολογικό Πλαίσιο, Κύρια Ερωτήματα, Βασικές έννοιες
-
Εργαστήριο 2ο: Yπηρεσίες και Eργαλεία του Web 2.0: το blog, το wiki και το portfolio
-
Ενότητα 3: Φάσεις, Μοντέλα και παιδαγωγικές Προσεγγίσεις Ένταξης των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση
-
Εργαστήριο 3ο: Εκπαιδευτικό λογισμικό: Ορισμός, βασικές κατηγορίες, δυνατότητες
-
Ενότητα 4: Η Πληροφορική και οι ΤΠΕ στην Ελληνική Εκπαίδευση
-
Εργαστήριο 4ο: Θεωρίες Μάθησης & Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: Σύντομη παρουσίαση, βασικές αρχές
-
Ενότητα 5: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Συμπεριφορισμός
-
Εργαστήριο 5ο: Γνωριμία με το ΔΕΠΠΣ - Λογισμικό κλειστού τύπου: πολυμεσικές εφαρμογές, συστήματα διδασκαλίας, τεστ και ασκήσεις πρακτικής και εξάσκησης
-
Ενότητα 6: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Εποικοδομισμός (Μέρος Α)
-
Εργαστήριο 6ο: Λογισμικό υπερμέσων (power point) και ψηφιακές εγκυκλοπαίδειες (wikipedia)
-
Ενότητα 7: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Γνωστική Ψυχολογία
-
Εργαστήριο 7ο: Εποικοδομισμός, Χρήση λογισμικού ανάπτυξης δημιουργικότητας
-
Ενότητα 8: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Εποικοδομισμός (Μέρος Β)
-
Εργαστήριο 8ο: Εννοιολογική Χαρτογράφηση
-
Ενότητα 9: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Εννοιολογική Χαρτογράφηση - Εννοιολογικοί Χάρτες
-
Εργαστήριο 9ο: Συστήματα Οπτικοποίησης, Περιβάλλοντα Προσομοίωσης & Περιβάλλοντα Μοντελοποίησης
-
Ενότητα 10: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Κοινωνιογνωστικές Θεωρίες - Κοινωνικοπολιτικές Θεωρίες
-
Εργαστήριο 10ο: Εκπαιδευτική Ρομποτική και Προγραμματισμός
-
Ενότητα 11: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Πολυμέσα- Υπερμέσα (Μέρος Α)
-
Εργαστήριο 11: Διαδραστικά Συστήματα Διδασκαλίας
-
Ενότητα 12: Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Πολυμέσα- Υπερμέσα (Μέρος Β)
-
Ενότητα 1: Εισαγωγή - Διδακτικό Συμβόλαιο
Εργαστήριο 6ο: Λογισμικό υπερμέσων (power point) και ψηφιακές εγκυκλοπαίδειες (wikipedia)
- Σκοπός: Η κατανόηση της έννοιας εφαρμογών υπερμέσων και των λογισμικών γενικής χρήσης και η αξιοποίηση τους στην εκπαιδευτική διαδικασία
- Βασικές έννοιες: υπερμέσο, ψηφιακή εγκυκλοπαίδεια
Διαφάνειες Εργαστηρίου
Βιντεο-Διαλέξεις Εργαστηρίου
Συμπληρωματικό υλικό 6ου εργαστηρίου
Σχάρα Ανάλυσης Εφαρμογών Υπερμέσων
Φύλλο Εργασίας Εργαστηρίου
Χώρος Υποβολής Εργασίας 6ου Εργαστηρίου
Οδηγίες υποβολής εργασίας
Αποθηκεύστε το παρόν έγγραφο στον υπολογιστή σας
Μετονομάστε το αρχείο σας με τη μορφή: Ergasia_6ou_Ergasthriou_onoma_am
Συμπληρώστε τα επιμέρους ερωτήματα.
1.Υποβάλλετε το αρχείο της εργασίας στην πλατφόρμα Eclass.
Δημιουργήστε την υπερμεσική εφαρμογή στον υπολογιστή σας στο λογισμικό παρουσίασης
Μετονομάστε το αρχείο σας με τη μορφή: Ergasia_swsto__lathos_6ou_Ergasthriou_onoma_am
2.Υποβάλλετε το αρχείο της εφαρμογής στην πλατφόρμα Eclass.
Ο κάθε φοιτητής θα πρέπει να εργαστεί στο εργαστήριο και στο σπίτι