Μάθημα : Καινοτόμος Επιχειρηματικότητα
Κωδικός : METON101
-
Θεματικές Ενότητες
-
01. Εισαγωγή στην έννοια της επιχειρηματικότητας: αλήθειες και μύθοι
-
02. Επιχειρηματικότητα, προσωπικά χαρακτηριστικά και επιχειρηματικός προσανατολισμός
-
03. Εξειδικεύσεις της επιχειρηματικότητας ανά τομέα
-
04_Λήψη Επιχειρηματικών Αποφάσεων στο πλαίσιο της ανάπτυξης της σύγχρονης Επιχειρηματικότητας & Καινοτομίας
-
05. Επιχειρηματική Ιδέα και Επιχειρηματικό Μοντέλο
-
06. Καμβάς ανάπτυξης Επιχειρηματικών Μοντέλων
-
07. Δημιουργικότητα και Καινοτομία
-
08. Ανάπτυξη Επιχειρηματικού Σχεδίου
-
09. Έννοιες και διαχείριση διανοητικής ιδιοκτησίας (IPR, Intellectual Property Rights)
-
10. Ψηφιακά εργαλεία στήριξης της επιχειρηματικής ιδέας
-
11. Ανάλυση εξωτερικού και επιχειρηματικού περιβάλλοντος και διαμόρφωση στρατηγικής marketing και επικοινωνίας
-
12. Χρηματοοικονομικός προγραμματισμός και Πηγές χρηματοδότησης.
-
13. e- επιχειρηματικότητα, user oriented design και ασφάλεια
-
14. Πράσινη Καινοτομία & Επιχειρηματικότητα
-
01. Εισαγωγή στην έννοια της επιχειρηματικότητας: αλήθειες και μύθοι
11. Ανάλυση εξωτερικού και επιχειρηματικού περιβάλλοντος και διαμόρφωση στρατηγικής marketing και επικοινωνίας
Διαμόρφωση Στρατηγικής Marketing και Επικοινωνίας
Ανάδειξη της εργαλειακής διάστασης του μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ αποτελεί μια εξαιρετικά αποτελεσματική πρακτική που μπορεί κάθε ενδιαφερόμενη επιχείρηση και οργανισμός να εφαρμόσει προκειμένου να επιτύχει τους σχετιζόμενους με την αγορά στόχους. Επιδιώκεται αφενός η εξοικείωση των συμμετεχόντων με τις θεμελιώδεις έννοιες του μάρκετινγκ και αφετέρου η κατανόηση του τρόπου, με τον οποίο η βασική εργαλειοθήκη του μάρκετινγκ εφαρμόζεται στην πράξη.
Εκπαιδευτικό Υλικό