Μάθημα : Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Κωδικός : DEAPT133
-
Θεματικές Ενότητες
-
Εισαγωγή και Ιστορική αναδρομή
-
Επικοινωνιακοί Στόχοι
-
Πρόγραμμα Μάρκετινγκ, Διαφήμισης και διαφημιστικοί στόχοι
-
Δημιουργία Διαφήμισης
-
Επιλογή των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας και έλεγχος Αποτελεσματικότητας
-
Διαδικτυακή Διαφήμιση
-
Προϋπολογισμός διαφήμισης
-
Αξιολόγηση και Έλεγχος διαφήμισης
-
Σχέσεις διαφημιστή-διαφημιζόμενου
-
Δημόσιες σχέσεις
-
Εισαγωγή και Ιστορική αναδρομή
Προϋπολογισμός διαφήμισης
Στην ενότητα αυτή θα αναλυθεί οι μέθοδοι καθορισμού του επικοινωνιακού προϋπολογισμού και τα στοιχεία που θα πρέπει να ληφθούν υπ? όψη για τον αποτελεσματικότερο σχεδιασμό
?Μέθοδοι Καθορισμού του Επικοινωνιακού Προϋπολογισμού
?Θεωρητικοί Μέθοδοι
?Ιστορικοί Μέθοδοι
?Σύγχρονοι Μέθοδοι
?Καθορισμός προϋπολογισμού επικοινωνίας βάσει της κρίσεως των στελεχών
?Καθορισμός προϋπολογισμού επικοινωνίας βάσει της μεθόδου των στόχων
?Στάδια σκέψης και προβληματισμού για τον καθορισμό του προϋπολογισμού