Μάθημα : Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Κωδικός : DEAPT133
-
Θεματικές Ενότητες
-
Εισαγωγή και Ιστορική αναδρομή
-
Επικοινωνιακοί Στόχοι
-
Πρόγραμμα Μάρκετινγκ, Διαφήμισης και διαφημιστικοί στόχοι
-
Δημιουργία Διαφήμισης
-
Επιλογή των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας και έλεγχος Αποτελεσματικότητας
-
Διαδικτυακή Διαφήμιση
-
Προϋπολογισμός διαφήμισης
-
Αξιολόγηση και Έλεγχος διαφήμισης
-
Σχέσεις διαφημιστή-διαφημιζόμενου
-
Δημόσιες σχέσεις
-
Εισαγωγή και Ιστορική αναδρομή
Εισαγωγή και Ιστορική αναδρομή
Σκοπός της ενότητας είναι να εισάγει τον αναγνώστη στις βασικά στοιχεία του μείγματος προβολής. Συγκεκριμένα αναλύεται η έννοια της διαφήμισης καθώς και τα είδη αυτής καθώς και τα κυριότερα μέσα που χρησιμοποιούνται. Τέλος, παρουσιάζονται ιστορικά στοιχεία για την διαφήμιση στην Ελλάδα