Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Ι (ESC_513)

Κατάλληλη διατύπωση στόχων και μαθησιακών περιεχομένων

Ερώτηση 1 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Έχει κατάλληλη διατύπωση ο ακόλουθος στόχος; "Να μάθουν να διακρίνουν τα μεγάλα από τα μικρά ξύλινα τουβλάκια/μολύβια/κουτιά"

Ερώτηση 2 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Είναι κατάλληλα διατυπωμένος ο ακόλουθος στόχος: "Να καταλάβουν την πράξη της πρόσθεσης"

Ερώτηση 3 (Σωστό / Λάθος — 1 βαθμός) 

Έχει κατάλληλη διατύπωση ο ακόλουθος στόχος: "Να αντιστοιχίσουν τα σερβίτσια (1 πιάτο/1 ποτήρι/1 κουτάλι) για να στρώσουν το τραπέζι των 7 νάνων"

Ερώτηση 4 (Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός) 

Ποια από τις πιο κάτω διατυπώσεις είναι κατάλληλη;

Ερώτηση 5 (Συμπλήρωση Κενών (Χαλαρή Ταυτοποίηση) — 3 βαθμοί) 

Συμπλήρωσε τις ακόλουθες διατυπώσεις στόχων με τον κατάλληλο τρόπο.

1. περιμένουν τη σειρά τους για να μιλήσουν στον κύκλο, 2. να δύο σχοινιά διαφορετικού μεγέθους για να βρουν πιο είναι πιο μεγάλο, 3. να τα σχήματα (τρίγωνα, τετράγωνα, κύκλους) σε τρεις ομάδες ανάλογα με το σχήμα

Ερώτηση 6 (Αντιστοίχιση — 4 βαθμοί) 

Ταιριάξτε τους στόχους με τα μαθησιακά περιεχόμενα

Στήλη Α Κάντε την αντιστοιχία Στήλη B
1. Να σχεδιάσουν πώς έγινε και δημιουργήθηκε η σκιά τους από τον συμμαθητή τους που κρατούσε τον φακό
A. Σχετικές θέσεις φωτεινής πηγής/αντικειμένου/σκιάς (εφαρμογή)
2. Να σχεδιάσουν για να δείξουν πώς δημιουργείται η σκιά τους στην αυλή
B. Μηχανισμός δημιουργίας σκιάς (επίλυση προβλήματος)
3. Να βρουν σε ποιο σημείο πρέπει να τοποθετήσουν τον φακό για να βγει η σκιά του βιβλίου πάνω σε ένα φύλλο χαρτί (στο τραπέζι)
C. Ανίχνευση ιδεών / μηχανισμός δημιουργίας σκιάς
4. Να παίξουν θέατρο σκιών τοπθετώντας στο κατάλληλο σημείο το φακό και τις φιγούρες
D. Αποτύπωση με σχέδιο πειραματικής διαδικασίας

Ερώτηση 7 (Ελεύθερου Κειμένου — 6 βαθμοί) 

Διατυπώστε έναν στόχο για το μαθησιακό περιεχόμενο: πρόσθεση μονάδας

Ερώτηση 8 (Πολλαπλής Επιλογής (Πολλαπλές Απαντήσεις) — 3 βαθμοί) 

Ποια από τα παρακάτω είναι μαθησιακά περιεχόμενα;