The eClass platform requires JavaScript to be viewed properly.
Please turn it on and refresh.
$langMenu
Είσοδος
Αρχική Σελίδα
Επικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστ...
Ασκήσεις
10.4 Ερωτήσεις Αυτοαξιολόγησης
Επικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων (Ανοικτό Μάθημα)
(22Γ004)
10.4 Ερωτήσεις Αυτοαξιολόγησης
Διερευνητικές μέθοδοι αξιολόγησης ευχρηστίας/εμπειρίας χρήστη
Ερώτηση 1
(Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός)
Συγκριτικά με τη χρήση ερωτηματολογίων, η χρήση συνεντεύξεων για την αξιολόγηση της ευχρηστίας:
συλλέγει δεδομένα που αναλύονται πιο εύκολα
απαιτεί λιγότερο χρόνο
έχει μεγαλύτερη ευελιξία ως προς την καταγραφή των δεδομένων που συλλέγονται
είναι λιγότερη χρήσιμη και χρησιμοποιείται πιο σπάνια
Εκκαθάριση
Ερώτηση 2
(Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός)
Πόσες ερωτήσεις περιλαμβάνει το σταθμισμένο ερωτηματολόγιο αξιολόγησης ευχρηστίας SUS;
3
5
10
12
Εκκαθάριση
Ερώτηση 3
(Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός)
Ποιό από τα παρακάτω είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα της χρήσης ερωτηματολογίων για την αξιολόγηση της ευχρηστίας συστημάτων;
Χρειάζεται να συμπληρωθούν από σχετικά μικρό αριθμό χρηστών για να παρέχουν αξιόπιστα δεδομένα
Υπάρχουν σταθμισμένα ερωτηματολόγια και σύγχρονα εργαλεία λογισμικού που υποστηρίζουν τη διαδικασία δημιουργίας, διανομής και συλλογής των δεδομένων
Καταγράφουν την ακριβή συμπεριφορά που θα επιδείκνυαν οι χρήστες εάν αλληλεπιδρούσαν με το υπό αξιολόγηση σύστημα
Δεν έχουν κάποιο ιδιαίτερο πλεονέκτημα αλλά είναι ο μοναδικός τρόπος αξιολόγησης της ευχρηστίας ενός συστήματος
Εκκαθάριση
Επιλογές Μαθήματος
Ανακοινώσεις
Ασκήσεις
Έγγραφα
Πολυμέσα
Σύνδεσμοι
Please ensure Javascript is enabled for purposes of
website accessibility