The eClass platform requires JavaScript to be viewed properly.
Please turn it on and refresh.
$langMenu
Είσοδος
Αρχική Σελίδα
Επικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστ...
Ασκήσεις
10.2 Ερωτήσεις Αυτοαξιολόγησης
Επικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων (Ανοικτό Μάθημα)
(22Γ004)
10.2 Ερωτήσεις Αυτοαξιολόγησης
Αναλυτικές μέθοδοι αξιολόγησης ευχρηστίας/εμπειρίας χρήστη
Ερώτηση 1
(Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός)
Κατά την εφαρμογή του γνωσιακού περιδιαβάσματος προσπαθεί κανείς να απαντήσει σε ____ συγκεκριμένες ερωτήσεις.
2
3
4
5
Εκκαθάριση
Ερώτηση 2
(Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός)
Έστω ότι ένα πρόβλημα έχει βαθμολογηθεί με 1 στην κλίμακα που προτείνει ο Nielsen. Τι σημαίνει αυτό;
Διορθώνεται εάν υπάρχει διαθέσιμος χρόνος
Πρέπει να διορθωθεί οπωσδήποτε
Δεν είναι πρόβλημα
Είναι πρόβλημα ομαδοποίησης πληροφορίας
Εκκαθάριση
Ερώτηση 3
(Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός)
Ποιός από τους παρακάτω δεν είναι κανόνας ευρετικής αξιολόγησης;
Αποτροπή σφαλμάτων
Ενημέρωση για την κατάσταση του συστήματος
Χρήσης γλώσσας του συστήματος
Αναγνώριση και ανάνηψη από λάθη
Εκκαθάριση
Ερώτηση 4
(Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός)
Ποιό από τα παρακάτω είναι λάθος αναφορικά με την ευρετική αξιολόγηση;
Ο αριθμός προβλημάτων ευχρηστίας που εντοπίζονται εξαρτάται από την εμπειρία του αξιολογητή
Είναι φθηνός και γρήγορος τρόπος αξιολόγησης ευχρηστίας
Οι ευρετικοί κανόνες είναι εύκολο να απομνημονευτούν και να εφαρμοστούν με μέτρια προσπάθεια
Απαιτούνται πολλοί αξιολογητές για να εντοπίσουν πάνω από τα μισά προβλήματα
Εκκαθάριση
Επιλογές Μαθήματος
Ανακοινώσεις
Ασκήσεις
Έγγραφα
Πολυμέσα
Σύνδεσμοι
Please ensure Javascript is enabled for purposes of
website accessibility