The eClass platform requires JavaScript to be viewed properly.
Please turn it on and refresh.
$langMenu
Είσοδος
Αρχική Σελίδα
Επικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστ...
Ασκήσεις
6.7 Ερωτήσεις Αυτοαξιολόγησης
Επικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής & Σχεδίαση Διαδραστικών Συστημάτων (Ανοικτό Μάθημα)
(22Γ004)
6.7 Ερωτήσεις Αυτοαξιολόγησης
Εναλλακτικά στυλ αλληλεπίδρασης: Φόρμες και παράθυρα διαλόγου
Ερώτηση 1
(Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός)
Οι βασικές οδηγίες σχεδιασμού για φόρμες συνιστούν να:
αποφεύγεται ο προσωπικός τόνος (π.χ. «Δώστε τη διεύθυνση») και να αναφέρονται σαφώς τυχόν προαιρετικά πεδία
αποφεύγεται ο προσωπικός τόνος (π.χ. «Δώστε τη διεύθυνση»), αλλά δε χρειάζεται να αναφέρονται τυχόν προαιρετικά πεδία
χρησιμοποιείται ο προσωπικός τόνος (π.χ. «Δώστε τη διεύθυνση») και να αναφέρονται σαφώς τυχόν προαιρετικά πεδία
χρησιμοποιείται ο προσωπικός τόνος (π.χ. «Δώστε τη διεύθυνση»), αλλά δε χρειάζεται να αναφέρονται τυχόν προαιρετικά πεδία
Εκκαθάριση
Ερώτηση 2
(Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός)
Ποιό από τα παρακάτω είναι σωστό αναφορικά με το στυλ αλληλεπίδρασης συμπλήρωση φορμών;
Έχει μικρές απαιτήσεις για χώρο οθόνης
Δεν απαιτεί μνημονικό φορτίο από το χρήστη
Η καλή προσαρμογή στην εκτέλεση εντολών
Απαιτεί σημαντικό χρόνο εκπαίδευσης
Εκκαθάριση
Ερώτηση 3
(Πολλαπλής Επιλογής (Μοναδική Απάντηση) — 1 βαθμός)
Οι βασικές οδηγίες σχεδιασμού για φόρμες συνιστούν να:
παρέχονται οδηγίες για νέους χρήστες μέσα στην ίδια τη φόρμα
παρέχονται οδηγίες για νέους χρήστες σε ξεχωριστή οθόνη με εύκολη πρόσβαση
να μην παρέχονται οδηγίες για νέους χρήστες καθώς η χρήση φορμών είναι προφανής
να μην παρέχονται οδηγίες για νέους χρήστες, αλλά να παρέχονται για έμπειρους χρήστες
Εκκαθάριση
Επιλογές Μαθήματος
Ανακοινώσεις
Ασκήσεις
Έγγραφα
Πολυμέσα
Σύνδεσμοι
Please ensure Javascript is enabled for purposes of
website accessibility