Στον πλατωνικό διάλογο Ιππίας (μείζων) ο συνομιλητής του Σωκράτη απαντά στο ερώτημα «τι έστιν τούτο το καλόν;» (= «τί είναι αυτό το ωραίο;»):
α) αρχικά αναφερόμενος σε πράγματα, για τα οποία όλοι θα συμφωνούσαν ότι είναι ωραία.Για ποιούς λόγους δεν ικανοποιεί η απάντηση αυτή τον Σωκράτη και με ποιούς τρόπους φανερώνει αυτό ο Σωκράτης στον διάλογο;
β) έπειτα προσπαθώντας να προσδιορίσει κάτι, το οποίο αν προστεθεί σε ένα πράγμα, το καθιστά ωραίο. Για ποιούς λόγους δεν καλύπτει ετούτη η απάντηση το ζητούμενο και πώς το αποδεικνύει αυτό ο Σωκράτης; Τι σημαίνει αυτό για μια θεωρία του ωραίου;
Ερώτηση ΙΙ
α.)Τι δηλώνει η μεταφορά του μαγνήτη για την σχέση του ραψωδού με τον ποιητή από την μία πλευρά και τους θεατές από την άλλη κατά τον Πλάτωνα; (Σε ποιόν διάλογο αναφέρεται η μεταφορά αυτή;)
β.)Τι δηλώνει η μεταφορά του καθρέπτη για την φύση μιας εικαστικής ή μιας ποιητικής παρουσίασης κάποιων θεμάτων κατά τον Πλάτωνα; (Σε ποιόν διάλογο αναφέρεται η μεταφορά αυτή;)
Ερώτηση ΙΙΙ
Υπό την προϋπόθεση ότι η καλλιτεχνική δραστηριότητα μπορεί να θεωρηθεί ως μίμηση εξηγείστε:Ποιό είναι το αντικείμενο της μίμησης των ποιητών σύμφωνα με το Ι της Πολιτείας του Πλάτωνα.