ΤύποςΌνομα ΚάτωΜέγεθοςΗμερομηνία
Learning by Design ΟΔΗΓΙΕΣ 1.25 MB20-05-2019
PROJECT_ΦΑΣΕΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 22.47 KB16-02-2013
Teaching Reading in Europe: Contexts, Policies and Practices
A good introduction to literacy and teaching reading practices
2.32 MB22-02-2018
UNESCO 2017 Reading the past, shaping the future
You are kindly requested to read carefully chapter III
4.08 MB22-02-2018
UNESCO Education for All Global Monitoring Report 2006: Understandings of literacy 210.72 KB22-02-2018
UNESCO Education for All Global Monitoring Report 2006: Why literacy matters 191.47 KB22-02-2018
ΔΟΜΗΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
Παρουσίαση μαθήματος: 30 Μαρτίου 2020
4.86 MB30-03-2020
ΕΡΓΑΣΙΑ Γ_ΕΚΦΩΝΗΣΗ
Βρείτε εδώ την εκφώνηση της τρίτης εργασίας. Ανάρτηση: 30 Μαρτίου 2020
13.9 KB30-03-2020
Κείμενο για 2η εργασία
Οι φοιτήτριες καλούνται σε ομάδες των δύο/τριών ατόμων να σχεδιάσουν με βάση το κείμενο αυτό: α) ένα τρίπτυχο για νηπιαγωγούς και γονείς και β) μια σύντομη ταινία (3' περίπου) όπου να εξηγούν ποια είναι η αφετηρία της ανάγνωσης και γιατί η συγγραφέας μας παροτρύνει να προσέξουμε την αφετηρία.
11.4 MB23-03-2020
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 400.79 KB20-05-2019
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 24.58 KB23-03-2020
Στόχοι διδακτικής στο νηπιαγωγείο
Ενισχύοντας τον πρώτο γραμματισμό στο νηπιαγωγείο: Ομαδική εργασία 6 Μαρτίου 2017
12.56 KB13-03-2017