ΤύποςAρχείο ΚάτωΜέγεθοςΗμερομηνία
ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΒΙΒΛΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
Παρουσίαση του μαθήματος στις 2/4/2025
1.51 MB2/4/25
ΑΡΘΡΟ Μανωλίτσης, Γ. (2016). Ο αναδυόμενος γραμματισμός στην προσχολική εκπαίδευση: Νέα ζητήματα και εκπαιδευτικές προτάσεις. Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση, 2016, Τόμος 4, Tεύχος 1, σσ. 3-34
Αξιόλογο άρθρο που πρέπει να μελετηθεί προσεκτικά και σε σχέση με όσα έχουν συζητηθεί στο μάθημα.
652.72 KB2/4/21
Αφήγηση και επεξεργασία αφηγηματικού κειμένου στο νηπιαγωγείο.
Παρουσίαση του μαθήματος στις 26/3/2025
2.41 MB2/4/25
Βιβλία πληροφοριών στο νηπιαγωγείο (Πρακτικά συνεδρίου) 979.69 KB19/5/24
Γραμματισμός - Αναδυόμενος - Ανάγνωση
Αναμένεται οι φοιτήτριες/ές: α) να γνωρίζουν και να μπορούν να εξηγήσουν τους όρους "γραμματισμός", "αναδυόμενος / πρώτος / φυσικός γραμματισμός", β. να γνωρίζουν τις διαφορές γραπτού και προφορικού λόγου ή μονολογικού - διαλογικού, γ) να γνωρίζουν τι είναι ανάγνωση και να εξηγούν τις διαδικασίες που εμπλέκονται σε αυτή και δ. να ξέρουν πώς ενισχύουμε την πορεία προς την ανάγνωση στο νηπιαγωγείο.
1.11 MB25/3/25
ΚΕΦΑΛΑΙΟ «Αναγνωστική ανάπτυξη: προσοχή στην αφετηρία» από το βιβλίο της Wolf, M. (2009). Ο Προυστ και το καλαμάρι: Πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει. Αθήνα: Πατάκης 11.4 MB20/3/22
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 25.29 KB18/2/20
Σημαντικό κείμενο της Διεθνούς Εταιρείας Γραμματισμού (international Literacy Association) για την παιδαγωγική του γραμματισμού στην προσχολική ηλικία.
Χρήσιμο κείμενο για μελέτη. Βρείτε το πρωτότυπο (στα αγλλικά) εδώ: https://www.literacyworldwide.org/docs/default-source/where-we-stand/ila-what-effective-pre-k-literacy-instruction-looks-like.pdf
76.5 KB3/6/22