Ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Έγγραφα
Τύπος | Aρχείο ![]() | Μέγεθος | Ημερομηνία | |
---|---|---|---|---|
ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΒΙΒΛΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ Παρουσίαση του μαθήματος στις 2/4/2025 | 1.51 MB | 2/4/25 | ||
ΑΡΘΡΟ Μανωλίτσης, Γ. (2016). Ο αναδυόμενος γραμματισμός στην προσχολική εκπαίδευση: Νέα ζητήματα και εκπαιδευτικές προτάσεις. Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση, 2016, Τόμος 4, Tεύχος 1, σσ. 3-34 Αξιόλογο άρθρο που πρέπει να μελετηθεί προσεκτικά και σε σχέση με όσα έχουν συζητηθεί στο μάθημα. | 652.72 KB | 2/4/21 | ||
Αφήγηση και επεξεργασία αφηγηματικού κειμένου στο νηπιαγωγείο. Παρουσίαση του μαθήματος στις 26/3/2025 | 2.41 MB | 2/4/25 | ||
Βιβλία πληροφοριών στο νηπιαγωγείο (Πρακτικά συνεδρίου) | 979.69 KB | 19/5/24 | ||
Γραμματισμός - Αναδυόμενος - Ανάγνωση Αναμένεται οι φοιτήτριες/ές: α) να γνωρίζουν και να μπορούν να εξηγήσουν τους όρους "γραμματισμός", "αναδυόμενος / πρώτος / φυσικός γραμματισμός", β. να γνωρίζουν τις διαφορές γραπτού και προφορικού λόγου ή μονολογικού - διαλογικού, γ) να γνωρίζουν τι είναι ανάγνωση και να εξηγούν τις διαδικασίες που εμπλέκονται σε αυτή και δ. να ξέρουν πώς ενισχύουμε την πορεία προς την ανάγνωση στο νηπιαγωγείο. | 1.11 MB | 25/3/25 | ||
ΚΕΦΑΛΑΙΟ «Αναγνωστική ανάπτυξη: προσοχή στην αφετηρία» από το βιβλίο της Wolf, M. (2009). Ο Προυστ και το καλαμάρι: Πώς ο εγκέφαλος έμαθε να διαβάζει. Αθήνα: Πατάκης | 11.4 MB | 20/3/22 | ||
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | 25.29 KB | 18/2/20 | ||
Σημαντικό κείμενο της Διεθνούς Εταιρείας Γραμματισμού (international Literacy Association) για την παιδαγωγική του γραμματισμού στην προσχολική ηλικία. Χρήσιμο κείμενο για μελέτη. Βρείτε το πρωτότυπο (στα αγλλικά) εδώ: https://www.literacyworldwide.org/docs/default-source/where-we-stand/ila-what-effective-pre-k-literacy-instruction-looks-like.pdf | 76.5 KB | 3/6/22 |