Anteprima
Διδακτική Εννοιών της Φυσικής για την Προσχολική Ηλικία
(PN1520) - Κωνσταντίνος Ραβάνης
Descrizione del Corso
Στόχος: Εισαγωγή στις βασικές θεωρίες και έννοιες οι οποίες οδηγούν σε μια Διδακτική εννοιών της Φυσικής για την προσχολική ηλικία και στις στρατηγικές ανάπτυξης σχετικών δραστηριοτήτων.
Περιεχόμενο: Οι ευρείες θεματικές ενότητες που προσεγγίζονται στο μάθημα αυτό είναι οι εξής: Η Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και η μύηση στις Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση. Θεμελιώδεις έννοιες της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών. Οι θεωρίες μάθησης και οι επιδράσεις τους στις διδακτικές στρατηγικές για την ανάπτυξη από τις Φυσικές Επιστήμες στην Προσχολική Εκπαίδευση. Οι εμπειριστικού χαρακτήρα διδακτικές στρατηγικές. Διδακτικές στρατηγικές βασισμένες στη θεωρία του Piaget. Η στρατηγική της αντιμετώπισης των στόχων-εμποδίων.
Για το έτος 2020-21 λόγω των έκτακτων συνθηκών το μάθημα πραγματοποιείται εξ αποστάσεως μέσω του zoom
Creation Date
lunedì 26 settembre 2011
-
Μαθησιακοί στόχοι
Εισαγωγή στις βασικές θεωρίες και έννοιες οι οποίες οδηγούν σε μια Διδακτική εννοιών της Φυσικής για την προσχολική ηλικία και στις στρατηγικές ανάπτυξης σχετικών δραστηριοτήτων.
Διδάσκοντες
Κωνσταντίνος Ραβάνης
Καθηγητής
Βιβλιογραφία
α) Ραβάνης, Κ. (1999). Οι Φυσικές Επιστήμες στην προσχολική εκπαι?δευση. Γνωστική και διδακτική προσέγγιση. Τυπωθήτω, Αθήνα.
β) Ραβάνης, Κ. (2003). Εισαγωγή στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών. Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, Αθήνα.