Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνητικές προσεγγίσεις στη μάθηση και στη διδασκαλία (ΜΠΣ)

(PN1425) -  Βασίλης Κόμης

Περιγραφή Μαθήματος

Διδάσκων

Βασίλης Κόμης

 

Το γνωστικό πεδίο της Διδακτικής της Πληροφορικής (έννοιες, μέθοδοι και τεχνικές). Προγράμματα σπουδών Πληροφορικής και Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ): ιστορική εξέλιξη, παρουσίαση, ανάλυση. Διδακτική προσέγγιση της Πληροφορικής (δομημένος και οντοκεντρικός προγραμματισμός) και των ΤΠΕ (λογισμικά γενικής χρήσης, διαδίκτυο) σε όλες τις βαθμίδες της σχολικής εκπαίδευσης. Σχεδιασμός, τεκμηρίωση και αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων.

 

Περιεχόμενο μαθήματος

1.Παρουσίαση μαθήματος

2. Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες

3. Διδακτικός Μετασχηματισμός Τεχνολογική Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου & Κοινωνικές Πρακτικές Αναφοράς

4. Ιδέες, Νοητικά μοντέλα & Αναπαραστάσεις

5. Έννοιες και Εννοιολογική Αλλαγή

6. Δημιουργία και εφαρμογή εκπαιδευτικού σεναρίου με ΤΠΕ για τη διδασκαλία της Πληροφορικής

7. Διδασκαλία λογισμικών γενικής χρήσης- Η διδασκαλία της επεξεργασίας κειμένου

8. Διδασκαλία λογιστικών φύλλων (spreadsheets)

9. Γλώσσες προγραμματισμού τύπου LogoΤα περιβάλλοντα Logo και Scratch

10. Θέματα Διδακτικής Προγραμματισμού & Αλγοριθμικής

11. Θέματα Διδακτικής Προγραμματισμού: βασικές δομές (μεταβλητή, επανάληψη, επιλογή)

12. Θέματα Διδακτικής Προγραμματισμού: Διδασκαλία αλγοριθμικής προσέγγισης

13. Διδασκαλία Οντοκεντρικού Προγραμματισμού

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη, 2 Δεκεμβρίου 2