Preview
(DEAPT150) - Προκόπιος Θεοδωρίδης
Course Description
Το μάθημα στοχεύει να οδηγήσει τους φοιτητές στη κατανόηση των βασικών χαρακτηριστικών των βιομηχανικών αγορών και των κυρίων διαφορών μεταξύ βιομηχανικού μάρκετινγκ και μάρκετινγκ καταναλωτικών προϊόντων, στην εξοικείωση με την ανάλυση προβλημάτων Β2Β μάρκετινγκ και την αντίστοιχη λήψη αποφάσεων. Θέματα που θα αναλυθούν στις εισηγήσεις του μαθήματος θα εστιάζουν στις βασικές διαφορές του βιομηχανικού μάρκετινγκ (Β2Β) μάρκετινγκ και τα ιδιαιτέρα χαρακτηριστικά της βιομηχανικής αγοράς αλλά και της αγοράς των επιχειρήσεων γενικότερα, στην αγοραστική συμπεριφορά των επιχειρήσεων και στους διαφορετικούς τύπους αγορών, στα χαρακτηριστικά της έρευνας στην συγκεκριμένη αγορά, στην πολιτική προϊόντος, τιμολόγησης, διανομής και επικοινωνίας, στην τμηματοποίηση της βιομηχανικής αγοράς.
Μέσα στα πλαίσια του μαθήματος οι φοιτητές θα μπορέσουν να:
- εφαρμόσουν τις αρχές και τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ και της θεωρίας διοίκησης στις βιομηχανικές αγορές.
- εξηγήσουν και να περιγράψουν τις σημαντικές διαφορές μεταξύ της λειτουργίας της βιομηχανικής αγοράς και της καταναλωτικής αγοράς, τη δημιουργία στρατηγικής μάρκετινγκ, την ανάλυση και την αξιολόγηση της συμπεριφοράς των διαφόρων τύπων βιομηχανικών οργανισμών και αγορών.
- αναγνωρίσουν τις ιδιαιτερότητες στην αγοραστική συμπεριφορά των οργανισμών και τη διαδικασία στρατηγικού μάρκετινγκ σε βιομηχανικές αγορές περιλαμβάνοντας τα: ανάλυση αγοράς, τμηματοποίηση, στοχοθέτηση και τοποθέτηση σε συγκεκριμένες συνθήκες της βιομηχανικής αγοράς.
- σχεδιάσουν και να χρησιμοποιήσουν τα στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ προκειμένου να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις ανάγκες της βιομηχανικής αγοράς.
Η ύλη του μαθήματος αναπτύσσεται με τις παρακάτω θεματικές ενότητες:
- Βασικές Έννοιες Βιομηχανικού Μάρκετινγκ
- Ανάλυση Αγοραστικής Συμπεριφοράς Οργανισμών
- Τμηματοποίηση Βιομηχανικής Αγοράς
- Μέθοδοι Επικοινωνίας και Προβολής για Βιομηχανικές Αγορές
Creation Date
Friday, May 29, 2015
-
There is no syllabus