Παρουσίαση/Προβολή
(CULTURE129) - Δημήτριος Τσώλης
Περιγραφή Μαθήματος
Θεωρίες μάθησης και πληροφορική (συμπεριφορισμός, γνωστικός και κοινωνικοπολιτιστικός εποικοδομισμός). Διδακτικές μέθοδοι (μέθοδοι για τη διδασκαλία που βασίζονται στην ομαδο-συνεργατικότητα, στη διερεύνηση, στη διαθεματική προσέγγιση της γνώσης, στα σχέδια εργασίας κ.λπ.). Οργάνωση μαθήματος (διδακτικά μοντέλα, διδακτικοί στόχοι & προσδοκώμενα αποτελέσματα, εκπαιδευτικές τεχνικές, σχεδιασμός της διδασκαλίας). Αξιολόγηση (σκοποί - λειτουργίες, εργαλεία αξιολόγησης, ανατροφοδότηση). Η πληροφορική στην εκπαίδευση (η πληροφορική ως γνωστικό αντικείμενο - εποπτικό μέσο διδασκαλίας - γνωστικό εργαλείο, το τεχνοκεντρικό πρότυπο, το ολοκληρωμένο ή ολιστικό πρότυπο και το πραγματολογικό πρότυπο ένταξης της πληροφορικής στην εκπαίδευση, το πρόγραμμα σπουδών πληροφορικής στην ελληνική εκπαίδευση - μαθήματα - εκπαιδευτικό υλικό - σχολικά εργαστήρια). Ειδικά θέματα της διδακτικής της πληροφορικής και του προγραμματισμού (παραδοσιακές διδακτικές προσεγγίσεις & προσεγγίσεις που βασίζονται σε σύγχρονες θεωρίες μάθησης). Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού και εκπαιδευτικών ιστοσελίδων.
Λέξεις Κλειδιά: Διδακτική της Πληροφορικής, Οικοδομισμός, Ανακαλυπτική Μάθηση, Συνεργατική Μάθηση
Ημερομηνία δημιουργίας
Παρασκευή, 11 Απριλίου 2014
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα