Περί φιλοσοφίας (ανενεργό μάθημα)
Το μάθημα έχει μεταφεθεί στην Εισαγωγή στη Φιλοσοφία
ΛιγότεραΤο μάθημα έχει μεταφεθεί στην Εισαγωγή στη Φιλοσοφία
Το μάθημα έχει μεταφεθεί στην Εισαγωγή στη Φιλοσοφία
Περίγραμμα
Ανθρώπινο Δυναμικό
Διδάσκουσα είναι η Ρένια Γασπαράτου, Επίκουρη Καθηγήτρια στο ΤΕΕΑΠΗ, Πανεπιστημίου Πατρών.
Μαθησιακοί στόχοι
Επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος:
Οι φοιτήτριες και οι φοιτητές που θα παρακολουθήσουν το μάθημα:
- θα γνωρίσουν και θα συζητήσουν μερικά από τα βασικά προβλήματα της φιλοσοφίας
- θα αναπτύξουν τεχνικές διαλόγου και επιχειρηματολογίας
Βιβλιογραφία
Ferry, L. (2008). Μαθαίνοντας να ζούμε. Πλέθρον.
Nagel, T. (1989). Θεμελιώδη φιλοσοφικά προβλήματα. Σμίλη.
Russell, B. (2010). Τα προβλήματα της φιλοσοφίας. Αρσενίδη.
Warburton, Ν. (2010). Φιλοσοφία: τα βασικά. Αρσενίδη.
Σαμπατέρ, Φ. (2003). Οι ερωτήσεις της ζωής. Αίολος.
Blackburn, S., (1999). Think: A Compelling Introduction to Philosophy. Oxford University Press.
Graig, E. (2002). Philosophy, Oxford University Press.
Hollis, M. (2009). Invitation to Philosophy. Wiley-Blackwell.
Διδάσκουσα είναι η Ρένια Γασπαράτου, Επίκουρη Καθηγήτρια στο ΤΕΕΑΠΗ, Πανεπιστημίου Πατρών.
Επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος:
Οι φοιτήτριες και οι φοιτητές που θα παρακολουθήσουν το μάθημα:
- θα γνωρίσουν και θα συζητήσουν μερικά από τα βασικά προβλήματα της φιλοσοφίας
- θα αναπτύξουν τεχνικές διαλόγου και επιχειρηματολογίας
Ferry, L. (2008). Μαθαίνοντας να ζούμε. Πλέθρον.
Nagel, T. (1989). Θεμελιώδη φιλοσοφικά προβλήματα. Σμίλη.
Russell, B. (2010). Τα προβλήματα της φιλοσοφίας. Αρσενίδη.
Warburton, Ν. (2010). Φιλοσοφία: τα βασικά. Αρσενίδη.
Σαμπατέρ, Φ. (2003). Οι ερωτήσεις της ζωής. Αίολος.
Blackburn, S., (1999). Think: A Compelling Introduction to Philosophy. Oxford University Press.
Graig, E. (2002). Philosophy, Oxford University Press.
Hollis, M. (2009). Invitation to Philosophy. Wiley-Blackwell.
Στην συγκεκριμένη ενότητα συζητάμε τι είναι φιλοσοφία, ποιο είναι το χαρακτηριστικό γνώρισμα των ερωτημάτων της, ποιοι είναι οι κλάδοι της και ποια είναι η σχέση της με τις επιστήμες & την ιστορία. Παράλληλα, γίνεται ενημέρωση για το περιεχόμενο του μαθήματος.
Στη συγκεκριμένη ενότητα παρουσιάζουμε με τι ασχολείται ο κλάδος της «μεταηθικής» και συζητάμε τα πλεονεκτήματα & τα μειονεκτήματα των μεταηθικών θεωριών του ηθικού ρεαλισμού, του ηθικού νατουραλισμού, του αξιολογικού υποκειμενισμού και του σχετικισμού.
Στην παρούσα ενότητα παρουσιάζουμε με τι ασχολείται ο κλάδος της πολιτικής φιλοσοφίας και συζητάμε τι ζητάμε όταν ζητάμε ελευθερία, ισότητα & δικαιοσύνη, καθώς και κατά πόσο είναι συνεκτικά τα αιτήματα αυτά.
Στην παρούσα ενότητα παρουσιάζουμε με τι ασχολείται ο κλάδος της γνωσιολογίας και συζητάμε πώς μπορούμε να μεγιστοποιήσουμε την αξιοπιστία των πεποιθήσεών μας.
Στην παρούσα ενότητα επιχειρούμε να θυμηθούμε τι συζητήσαμε στο μάθημα.
Η παρούσα ενότητα περιλαμβάνει Ερωτήσεις & Θέματα για συζήτηση από όλες τις προηγούμενες ενότητες.
Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα
Αρ. Επισκέψεων : 14453
Αρ. Προβολών : 91952
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -