Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Μάθημα : Σχεδιασμός και αξιολόγηση προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων

Κωδικός : PN1458

Στις εκπαιδευτικές δραστηριότητες μη-τυπικής εκπαίδευσης, ένα σύστημα αλληλοεξαρτώμενων παραγόντων και συντελεστών (όπως για παράδειγμα: οι εκπαιδευτές, οι εκπαιδευόμενοι, ο χώρος, ο χρόνος, τα εποπτικά μέσα, το αναλυτικό περιεχόμενο) συμβάλλουν στην έναρξη, την εξέλιξη και την ολοκλήρωση των προγραμμάτων. Στο μάθημα εξετάζονται αυτοί οι παράγοντες και συντελεστές, καθώς επίσης και οι τυπολογίες και τα μοντέλα σχεδιασμού και αξιολόγησης προγραμμάτων μη-τυπικής εκπαίδευσης.

Ενότητες

Στην παρούσα ενότητα προσδιορίζονται οι παράγοντες χώρος, χρόνος και οι βασικές προδιαγραφές της οργάνωσης προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων. 

Στην παρούσα ενότητα προσδιορίζονται τα εποπτικά μέσα που χρησιμοποιούνται στα προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων και η σημασία τους.

Στην παρούσα ενότητα προσδιορίζονται οι συντελεστές των προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων και περιγράφονται τα κριτήρια επιλογής των εκπαιδευτών.

Στην παρούσα ενότητα γίνεται εισαγωγή στον σχεδιασμό προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων.

Στην παρούσα ενότητα περιγράφονται τα βασικά βήματα των διαδικασιών διερεύνησης εκπαιδευτικών αναγκών.

Στην παρούσα ενότητα γίνεται λόγος για τη διατύπωση σκοπού & στόχων στο πλαίσιο του σχεδιασμού των προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων. 

Στην παρούσα ενότητα εξετάζονται οι τυπολογίες και τα μοντέλα αξιολόγησης και περιγράφονται τα βασικά βήματα αξιολόγησης προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων.

Η παρούσα ενότητα περιλαμβάνει Ερωτήσεις από όλες τις προηγούμενες ενότητες.

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...

Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα

Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
Επίπεδο: A-

Αρ. Επισκέψεων :  0
Αρ. Προβολών :  0