Σχεδιασμός και αξιολόγηση προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων
Θανάσης Καραλής
Περίγραμμα
Μαθησιακοί στόχοι
Επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος
Μετά την παρακολούθηση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να:
- Προσδιορίζουν τους παράγοντες και συντελεστές των προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων.
- Περιγράφουν τα βασικά βήματα των διαδικασιών διερεύνησης εκπαιδευτικών αναγκών και αξιολόγησης ενός προγράμματος εκπαίδευσης ενηλίκων.
- Αναλύουν τις φάσεις σχεδιασμού και αξιολόγησης ενός προγράμματος εκπαίδευσης ενηλίκων.
Βιβλιογραφία
Βεργίδης, Δ. (2001).Η συμβολή της αξιολόγησης στην εκπαιδευτική πολιτική, στο Γ. Μπαγάκης (επιμ.), Αξιολόγηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και σχολείου. Αθήνα: Μετχαίμιο, σσ: 40-60.
Καραλής, Θ. (2005). Αξιολόγηση Προγραμμάτων Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
Noye, D., & Piveteau, L. (1999). Πρακτικός Οδηγός του Εκπαιδευτή. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Διδάσκοντες
Καραλής Θανάσης
Αναπληρωτής Καθηγητής
Επιδιωκόμενα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος
Μετά την παρακολούθηση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση να:
- Προσδιορίζουν τους παράγοντες και συντελεστές των προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων.
- Περιγράφουν τα βασικά βήματα των διαδικασιών διερεύνησης εκπαιδευτικών αναγκών και αξιολόγησης ενός προγράμματος εκπαίδευσης ενηλίκων.
- Αναλύουν τις φάσεις σχεδιασμού και αξιολόγησης ενός προγράμματος εκπαίδευσης ενηλίκων.
Βεργίδης, Δ. (2001).Η συμβολή της αξιολόγησης στην εκπαιδευτική πολιτική, στο Γ. Μπαγάκης (επιμ.), Αξιολόγηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και σχολείου. Αθήνα: Μετχαίμιο, σσ: 40-60.
Καραλής, Θ. (2005). Αξιολόγηση Προγραμμάτων Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
Noye, D., & Piveteau, L. (1999). Πρακτικός Οδηγός του Εκπαιδευτή. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Καραλής Θανάσης
Αναπληρωτής Καθηγητής
Στην παρούσα ενότητα προσδιορίζονται οι παράγοντες χώρος, χρόνος και οι βασικές προδιαγραφές της οργάνωσης προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων.
Στην παρούσα ενότητα προσδιορίζονται τα εποπτικά μέσα που χρησιμοποιούνται στα προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων και η σημασία τους.
Στην παρούσα ενότητα προσδιορίζονται οι συντελεστές των προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων και περιγράφονται τα κριτήρια επιλογής των εκπαιδευτών.
Στην παρούσα ενότητα περιγράφονται τα βασικά βήματα των διαδικασιών διερεύνησης εκπαιδευτικών αναγκών.
Στην παρούσα ενότητα εξετάζονται οι τυπολογίες και τα μοντέλα αξιολόγησης και περιγράφονται τα βασικά βήματα αξιολόγησης προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων.
Η παρούσα ενότητα περιλαμβάνει Ερωτήσεις από όλες τις προηγούμενες ενότητες.
Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα
Αρ. Επισκέψεων : 0
Αρ. Προβολών : 0