Νεοελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Παντελής Κυπριανός, Αφροδίτη Σταυροπούλου
Το μάθημα αποσκοπεί στο να δώσει, υπό το πρίσμα μιας συγκριτικής προσέγγισης, εικόνα της συγκρότησης και εξέλιξης του εκπαιδευτικού συστήματος στην Ελλάδα από τις απαρχές του νεοελληνικού κράτους μέχρι σήμερα.
Σε κάθε ενότητα δίνονται βασικές αρχές, βιβλιογραφία και ασκήσεις.
ΛιγότεραΤο μάθημα αποσκοπεί στο να δώσει, υπό το πρίσμα μιας συγκριτικής προσέγγισης, εικόνα της συγκρότησης και εξέλιξης του εκπαιδευτικού συστήματος στην Ελλάδα από τις απαρχές του νεοελληνικού κράτους μέχρι σήμερα.
Σε κάθε ενότητα δίνονται βασικές αρχές, βιβλιογραφία και ασκήσεις.
Το μάθημα αποσκοπεί στο να δώσει, υπό το πρίσμα μιας συγκριτικής προσέγγισης, εικόνα της συγκρότησης και εξέλιξης του εκπαιδευτικού συστήματος στην Ελλάδα από τις απαρχές του νεοελληνικού κράτους μέχρι σήμερα.
Σε κάθε ενότητα δίνονται βασικές αρχές, βιβλιογραφία και ασκήσεις.
Παρουσίαση των ροών των μαθητών και φοιτητών στην Ελλάδα και γενικότερα την Ευρώπη. Επιχειρείται συγκριτική προσέγγιση του ζητήματος, αναλύονται οι δυσκολίες και τα μεθοδολογικά προβλήματα ανάλυσης του αντικειμένου. Σκοπός είναι η κατανόηση των αλλαγών στον τρόπο θέασης της εκπαίδευσης ανάλογα με την εποχή. Ως αναλυτικό εργαλείο χρησιμοποιείται το σχήμα του Fritz Ringer.
Στο πεδίο αυτό μπορούν οι φοιτητές να εκφράζουν απορίες, να ρωτήσουν και να εκφράσουν απόψεις για το μάθημα.
Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα
Αρ. Επισκέψεων : 16052
Αρ. Προβολών : 123719