ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ 2018

Ευγενία Κολέζα

Περιγραφή

Το μάθημα αναπτύσσεται σε θεωρητικό και εργαστηριακό επίπεδο, με θέματα που έχουν ως ακολούθως:

  1. ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ, ΣΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ
  • Τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου
  • Γνώση του περιεχομένου
  • Παιδαγωγική γνώση του περιεχομένου
  • Διδάσκοντας Μαθηματικά με στόχο την κατανόηση
  • Παραδείγματα παιδαγωγικού χειρισμού συγκεκριμένων θεμάτων
  1. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ
  2. ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
  3. ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ
  4. Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΕΡΩΤΗΣΗΣ
  5. ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
  6. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ
  7. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ
  8. ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ
  9. ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ: ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑ
  10. ΠΟΙΑ Η ΣΧΕΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
  11. ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Ημερολόγιο