ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ 2018
Ευγενία Κολέζα
Περιγραφή
Το μάθημα αναπτύσσεται σε θεωρητικό και εργαστηριακό επίπεδο, με θέματα που έχουν ως ακολούθως:
- ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ, ΣΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ
- Τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου
- Γνώση του περιεχομένου
- Παιδαγωγική γνώση του περιεχομένου
- Διδάσκοντας Μαθηματικά με στόχο την κατανόηση
- Παραδείγματα παιδαγωγικού χειρισμού συγκεκριμένων θεμάτων
- ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ
- ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
- ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ
- Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΕΡΩΤΗΣΗΣ
- ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
- ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ
- ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ
- ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ
- ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ: ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑ
- ΠΟΙΑ Η ΣΧΕΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
- ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Το μάθημα αναπτύσσεται σε θεωρητικό και εργαστηριακό επίπεδο, με θέματα που έχουν ως ακολούθως:
- ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ, ΣΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ
- Τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου
- Γνώση του περιεχομένου
- Παιδαγωγική γνώση του περιεχομένου
- Διδάσκοντας Μαθηματικά με στόχο την κατανόηση
- Παραδείγματα παιδαγωγικού χειρισμού συγκεκριμένων θεμάτων
- ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ
- ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
- ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ
- Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΕΡΩΤΗΣΗΣ
- ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
- ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ
- ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ
- ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ
- ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ: ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑ
- ΠΟΙΑ Η ΣΧΕΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
- ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Το μάθημα αναπτύσσεται σε θεωρητικό και εργαστηριακό επίπεδο, με θέματα που έχουν ως ακολούθως:
- ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ, ΣΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ
- Τα χαρακτηριστικά ενός καλού δασκάλου
- Γνώση του περιεχομένου
- Παιδαγωγική γνώση του περιεχομένου
- Διδάσκοντας Μαθηματικά με στόχο την κατανόηση
- Παραδείγματα παιδαγωγικού χειρισμού συγκεκριμένων θεμάτων
- ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ
- ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
- ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ
- Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΕΡΩΤΗΣΗΣ
- ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
- ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ
- ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ
- ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ
- ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ: ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑ
- ΠΟΙΑ Η ΣΧΕΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
- ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ