Δημιουργική Μέθοδος Ρυθμικού και Θεατρικού Παιχνιδιού (ESW_319 )

Μαρία (Μάρω) Γαλάνη

Περιγραφή

Μάθημα ακαδημαϊκής χρονιάς 2020-2021

 

Πρόκειται για μάθημα  θεωρητικό με βιωματική προσέγγιση, το οποίο αφορά στη δημιουργική μέθοδο του ρυθμικού και θεατρικού παιχνιδιού.
Στο θεωρητικό πλαίσιο επιχειρείται η προσέγγιση  του ρυθμού και θεάτρου ως γνωστικού αντικειμένου, η κατανόηση της χρησιμότητας και της καταλληλότητάς του, τόσο ως μέσου έκφρασης και δημιουργίας όσο και ως ιδεών εκπαιδευτικού εργαλείου, στο  δημοτικό σχολείο. Βασικό θέμα αποτελεί η τεκμηρίωση της αντίληψης ότι  αυτό που οφείλει να κάνει ο εκπαιδευτικός για την αισθητική παιδεία και τη λειτουργία της τέχνης στο σχολείο, είναι να δημιουργεί εκείνες τις συνθήκες και τις προϋποθέσεις που επιτρέπουν στην καλλιτεχνική πράξη να υπάρξει, σε ένα παιδαγωγικό κλίμα, το οποίο διευκολύνει τους μαθητές να εξωτερικεύουν απορίες, να θέτουν ερωτήματα, να ξεπερνούν αμηχανίες, να αναπτύσσουν τις δυνατότητές τους και τη φαντασία τους μέσα από μια διαδικασία που σε κάθε περίπτωση είναι ουσιαστικά απολαυστική.
Στη βιωματική προσέγγισή το

Περισσότερα  
CC - Αναφορά - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή

Ενότητες

Τέχνη- Ορισμοί

Αισθητική Παιδεία-Περί Ρυθμού και Θεάτρου

Ρυθμική Αγωγή

Τάσεις και Ρεύματα Θεατρικής Αγωγής

Ομάδα-Σχέσεις-Επικοινωνία στο Θεατρικό Παιχνίδι

Δομική Συγκρότηση Θεατρικού Παιχνιδιού-Συμβάν

Τεχνική Ανάπτυξης Θεατρικού Παιχνιδιού

Τεχνικές Θεάτρου στην Εκπαίδευση

Αυτοσχεδιασμός και Τεχνική Thulin-Μιμική και Παντομίμα

Θεατρικό κείμενο - Δομικά στοιχειά δραματικού κειμένου.  Από το χαρτί στη σκηνή- Η θεατρική παράσταση στο σχολείο

Δημιουργική γραφή - Φωνή 

Μεταγραφή λογοτεχνικού κειμένου σε δραματικό

Το Θεατρικό Παιχνίδι ως Μοντέλο Μαθημάτων- Project

Κούκλα (κουκλοθέατρο) Μάσκα Παραμύθι

Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα

Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
Επίπεδο: A-

Αρ. Επισκέψεων :  5414
Αρ. Προβολών :  29359

Ημερολόγιο

Ανακοινώσεις