Αναλυτικά Προγράμματα και διαφοροποιημένες ομάδες

Ιουλία-Αθηνά Σπινθουράκη, Ευάγγελος Γούλας

Περιγραφή

Στόχος του μαθήματος αυτού είναι η συστηματική εξέταση των στοιχείων που συνδιαπλέκονται στη δημιουργία και υλοποίηση των Αναλυτικών Προγραμμάτων για παιδιά από διαφοροποιημένες ομάδες.

Κρίσιμα ζητήματα:

Στο Ελληνικό σχολείο, παρουσιάζεται μεταξύ των μαθητών μεγάλη γλωσσική και πολιτισμική ποικιλομορφία. Σήμερα σε πολλά ελληνικά σχολεία διαπιστώνεται ότι ένα στα τρία παιδιά ανήκει σε μια διαφοροποιημένη γλωσσικά και πολιτισμικά ομάδα, καθώς και ότι πολλά  παιδιά δεν μιλούν ελληνικά στο οικογενειακό του περιβάλλον.

                Η εκπαίδευση παιδιών με διαφορετικά πολιτισμικά και γλωσσικά υπόβαθρα αποτελεί μια σημαντική πρόκληση για τα σχολεία ολόκληρης της χώρας. Για τον μαθητικό αυτόν πληθυσμό, η Ελληνική εκπαίδευση δεν αποτελεί μια επιτυχή εμπειρία. Οι αιτίες για την κακή τους σχολική επίδοση είναι σύνθετες, αλλά προέρχονται εν μέρει από την μη ευθυγράμμιση των αναγκών των μαθητών και των εκπαιδευτικών πρακτικών.

                Σημαντικός στόχος της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισ

Περισσότερα  

Ημερολόγιο