Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Μάθημα : Βιομηχανικό Μάρκετινγκ

Κωδικός : DEAPT150

DEAPT150  -  Προκόπιος Θεοδωρίδης

Το μάθημα στοχεύει να οδηγήσει τους φοιτητές στη κατανόηση των βασικών χαρακτηριστικών των βιομηχανικών αγορών και των κυρίων διαφορών μεταξύ βιομηχανικού μάρκετινγκ και μάρκετινγκ καταναλωτικών προϊόντων, στην εξοικείωση με την ανάλυση προβλημάτων Β2Β μάρκετινγκ και την αντίστοιχη λήψη αποφάσεων. Θέματα που θα αναλυθούν στις εισηγήσεις του μαθήματος θα εστιάζουν στις  βασικές διαφορές του βιομηχανικού μάρκετινγκ (Β2Β) μάρκετινγκ και τα ιδιαιτέρα χαρακτηριστικά της βιομηχανικής αγοράς αλλά και της αγοράς των επιχειρήσεων γενικότερα, στην αγοραστική συμπεριφορά των επιχειρήσεων και στους διαφορετικούς τύπους αγορών, στα χαρακτηριστικά της έρευνας στην συγκεκριμένη αγορά, στην πολιτική προϊόντος, τιμολόγησης, διανομής και επικοινωνίας,  στην τμηματοποίηση της βιομηχανικής αγοράς.

 

Μέσα στα πλαίσια του μαθήματος οι φοιτητές θα μπορέσουν να:

  • εφαρμόσουν τις αρχές και τις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ και της θεωρίας διοίκησης στις βιομηχανικές αγορές.
  • εξηγήσουν και να περιγράψουν τις σημαντικές διαφορές μεταξύ της  λειτουργίας της βιομηχανικής αγοράς και της καταναλωτικής αγοράς, τη δημιουργία στρατηγικής μάρκετινγκ, την ανάλυση και την αξιολόγηση της συμπεριφοράς των διαφόρων τύπων βιομηχανικών οργανισμών και αγορών.
  • αναγνωρίσουν τις ιδιαιτερότητες στην αγοραστική συμπεριφορά των οργανισμών και τη διαδικασία στρατηγικού μάρκετινγκ σε βιομηχανικές αγορές περιλαμβάνοντας τα: ανάλυση αγοράς, τμηματοποίηση, στοχοθέτηση και τοποθέτηση σε συγκεκριμένες συνθήκες της βιομηχανικής αγοράς.
  • σχεδιάσουν και να χρησιμοποιήσουν τα στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ προκειμένου να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις ανάγκες της βιομηχανικής αγοράς.

 

Η ύλη του μαθήματος αναπτύσσεται με τις παρακάτω θεματικές ενότητες:

  • Βασικές Έννοιες Βιομηχανικού Μάρκετινγκ
  • Ανάλυση Αγοραστικής Συμπεριφοράς Οργανισμών
  • Τμηματοποίηση Βιομηχανικής Αγοράς
  • Μέθοδοι Επικοινωνίας και Προβολής για Βιομηχανικές Αγορές

 

Ενότητες

Η παρουσίαση της 1ης Ενότητας του μαθήματος "Βιομηχανικό Μάρκετινγκ" του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων.

 

Περιεχόμενα

 

? Ορισμός Βιομηχανικού Μάρκετινγκ
? Οι Βιομηχανικοί Πελάτες
? Τα μέρη της Βιομηχανικής Αγοράς
? Τα Εισερχόμενα Προϊόντα
? Τα Προϊόντα Υποδομής
? Τα Βοηθητικά Προϊόντα και Υπηρεσίες
? Τα Χαρακτηριστικά Βιομηχανικών Αγορών
? Οι Βασικές Διαφορές μεταξύ Βιομηχανικού και Καταναλωτικού Μάρκετινγκ
 
 

Η παρουσίαση της 2ης Ενότητας του μαθήματος "Βιομηχανικό Μάρκετινγκ" του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων.

 

Περιεχόμενα

 

? Διαδικασία Αγοράς Βιομηχανικών Προϊόντων - Industrial Buying Process
? Μορφές Αγορών/Προμηθειών - Buying Situations
? Κέντρο Αγοραστικών Αποφάσεων
? Κριτήρια Επιλογής Προμηθευτών
? Πηγές Πληροφόρησης
 
 

Η παρουσίαση της 3ης Ενότητας του μαθήματος "Βιομηχανικό Μάρκετινγκ" του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων.

 

Περιεχόμενα

 

? Μεταβλητές Τμηματοποίησης Βιομηχανικής Αγοράς
? Τμηματοποίηση και Αγοραστική Απόφαση
? Μάκρο Μεταβλητές Τμηματοποίησης
? Μίκρο Μεταβλητές Τμηματοποίησης
? Τμηματοποίηση και Κόστος
 
 

Η παρουσίαση της 4ης Ενότητας του μαθήματος "Βιομηχανικό Μάρκετινγκ" του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων.

 

Περιεχόμενα

 

? Το Μίγμα της Επικοινωνίας/ Προβολής στο Χώρο των Βιομηχανικών Αγορών
? Επικοινωνιακά Μέσα με Υψηλή Επίδραση και Υψηλό Κόστος
? Επικοινωνιακά Μέσα με Χαμηλή Επίδραση και Χαμηλό Κόστος
 
 

Ημερολόγιο

Προθεσμία
Γεγονός μαθήματος
Γεγονός συστήματος
Προσωπικό γεγονός

Ανακοινώσεις

Όλες...
  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -

Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα

Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
Επίπεδο: A-

Αρ. Επισκέψεων :  0
Αρ. Προβολών :  0