Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Προκόπιος Θεοδωρίδης
Βασικός σκοπός του μαθήματος είναι να κατανοήσουν οι φοιτητές τις βασικές αρχές της επικοινωνίας με έμφαση στην διαφήμιση και τις ενέργειες προώθησης των πωλήσεων.
Το μάθημα αυτό επικεντρώνεται στις σύγχρονες προσεγγίσεις σχετικά με τις επικοινωνίες μάρκετινγκ, και πώς μπορούν να ενσωματωθούν στην αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ. Η ανάπτυξη αποτελεσματικής επικοινωνίας από την επιχείρηση προϋποθέτει βαθιά γνώση της αγοράς και της συμπεριφοράς του πελάτη. Επιπλέον, η στρατηγική επικοινωνίας πρέπει να είναι συνεπής και να υποστηρίζει τη στρατηγική μάρκετινγκ όπως αυτή εκφράζεται μέσα από τις μεταβλητές του μίγματος μάρκετινγκ, και γι 'αυτό θα εξεταστούν οι αλληλεπιδράσεις μεταξύ της επικοινωνίας με όλα τα στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ. Ένα μέρος του μαθήματος θα επικεντρωθεί στα διαφορετικά επικοινωνιακά μέσα και στη χρήση τους από τη σύγχρονη επιχείρηση. Αυτά εκτείνονται από την παραδοσιακή διαφήμιση, την χρήση του διαδικτύου για προβολή έως και την υιοθέτηση ενεργειών προώθησης των πωλήσεων.
ΛιγότεραΒασικός σκοπός του μαθήματος είναι να κατανοήσουν οι φοιτητές τις βασικές αρχές της επικοινωνίας με έμφαση στην διαφήμιση και τις ενέργειες προώθησης των πωλήσεων.
Το μάθημα αυτό επικεντρώνεται στις σύγχρονες προσεγγίσεις σχετικά με τις επικοινωνίες μάρκετινγκ, και πώς μπορούν να ενσωματωθούν στην αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ. Η ανάπτυξη αποτελεσματικής επικοινωνίας από την επιχείρηση προϋποθέτει βαθιά γνώση της αγοράς και της συμπεριφοράς του πελάτη. Επιπλέον, η στρατηγική επικοινωνίας πρέπει να είναι συνεπής και να υποστηρίζει τη στρατηγική μάρκετινγκ όπως αυτή εκφράζεται μέσα από τις μεταβλητές του μίγματος μάρκετινγκ, και γι 'αυτό θα εξεταστούν οι αλληλεπιδράσεις μεταξύ της επικοινωνίας με όλα τα στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ. Ένα μέρος του μαθήματος θα επικεντρωθεί στα διαφορετικά επικοινωνιακά μέσα και στη χρήση τους από τη σύγχρονη επιχείρηση. Αυτά εκτείνονται από την παραδοσιακή διαφήμιση, την χρήση του διαδικτύου για προβολή έως και την υιοθέτηση ενεργειών προώθη
Βασικός σκοπός του μαθήματος είναι να κατανοήσουν οι φοιτητές τις βασικές αρχές της επικοινωνίας με έμφαση στην διαφήμιση και τις ενέργειες προώθησης των πωλήσεων.
Το μάθημα αυτό επικεντρώνεται στις σύγχρονες προσεγγίσεις σχετικά με τις επικοινωνίες μάρκετινγκ, και πώς μπορούν να ενσωματωθούν στην αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ. Η ανάπτυξη αποτελεσματικής επικοινωνίας από την επιχείρηση προϋποθέτει βαθιά γνώση της αγοράς και της συμπεριφοράς του πελάτη. Επιπλέον, η στρατηγική επικοινωνίας πρέπει να είναι συνεπής και να υποστηρίζει τη στρατηγική μάρκετινγκ όπως αυτή εκφράζεται μέσα από τις μεταβλητές του μίγματος μάρκετινγκ, και γι 'αυτό θα εξεταστούν οι αλληλεπιδράσεις μεταξύ της επικοινωνίας με όλα τα στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ. Ένα μέρος του μαθήματος θα επικεντρωθεί στα διαφορετικά επικοινωνιακά μέσα και στη χρήση τους από τη σύγχρονη επιχείρηση. Αυτά εκτείνονται από την παραδοσιακή διαφήμιση, την χρήση του διαδικτύου για προβολή έως και την υιοθέτηση ενεργειών προώθη
Σκοπός της ενότητας είναι να εισάγει τον αναγνώστη στις βασικά στοιχεία του μείγματος προβολής. Συγκεκριμένα αναλύεται η έννοια της διαφήμισης καθώς και τα είδη αυτής καθώς και τα κυριότερα μέσα που χρησιμοποιούνται. Τέλος, παρουσιάζονται ιστορικά στοιχεία για την διαφήμιση στην Ελλάδα
Σκοπός είναι να παρουσιαστεί το μείγμα επικοινωνίας ενός προϊόντος και να αναλυθούν οι επικοινωνιακοί στόχοι που τίθενται για το συγκεκριμένο κάθε φορά προϊόν.
Στην ενότητα αυτή θα αναλυθεί η διαδικασία του σχεδιασμού του προγράμματος Μάρκετινγκ μέσα στο οποίο εντάσσεται η διαφήμιση. Θα παρουσιαστούν και θα αναλυθούν οι διαφημιστικοί στόχοι και το πώς αυτοί διαμορφώνονται
Σκοπός της ενότητας είναι να παρουσιάσει και να αναλύσει το δημιουργικό κομμάτι της διαφήμισης καθώς και τα στοιχεία που το απαρτίζουν
Σκοπός της ενότητας είναι να μπορέσει ο αναγνώστης να κατανοήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν τις αποφάσεις για την επιλογή των κατάλληλων Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (Μ.Μ.Ε.) και τον τρόπο που αξιολογείται η αποτελεσματικότητα της διαφημιστικής εκστρατείας
Σκοπός της ενότητας είναι να εισάγει τον αναγνώστη στην έννοια της διαδικτυακής διαφήμισης. Να παρουσιάσει τα πλεονεκτήματά της έναντι των παραδοσιακών μέσων διαφήμισης, της μορφές που μπορεί να έχει καθώς και την μέτρηση της αποτελεσματίκότητας
Στην ενότητα αυτή θα αναλυθεί οι μέθοδοι καθορισμού του επικοινωνιακού προϋπολογισμού και τα στοιχεία που θα πρέπει να ληφθούν υπ? όψη για τον αποτελεσματικότερο σχεδιασμό
Στην ενότητα αυτή σκοπός είναι να κατανοήσει ο αναγνώστης τους διαφορετικούς τρόπους αξιολόγησης μιας διαφήμισης με βάση τους αρχικούς επικοινωνιακούς στόχους
Σκοπός της ενότητας είναι να παρουσιαστεί ο τρόπος με τον οποίο συνδέονται οι απαιτήσεις της εταιρείας-πελάτη με την διαφημιστική εταιρεία και ποιοι λόγοι τελικά μπορεί να οδηγήσουν στο «διαζύγιο»
Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα
Αρ. Επισκέψεων : 4629
Αρ. Προβολών : 26525
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -