Στρατηγική Μάρκετινγκ Επιχειρήσεων Τροφίμων (6.2C )
Προκόπιος Θεοδωρίδης
Το μάθημα δίνει έμφαση στο ρόλο του μάρκετινγκ στην δημιουργία αξίας για τον πελάτη και για όλους τους «μετόχους» της επιχείρησης (ιδιοκτήτες, μέτοχοι, προσωπικό). Το μάθημα αποτελεί την σύνθεση και ολοκλήρωση όλων των στοιχείων του μάρκετινγκ στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ. Έμφαση δίνεται στις περιοχές στρατηγικής σημασίας και ειδικότερα αυτών που έχουν σημαντικές επιδράσεις και σχετίζονται με τις αποφάσεις της πολιτικής μάρκετινγκ σε ανταγωνιστικές συνθήκες.
Εστιάζει στις στρατηγικές αποφάσεις που έχουν τόσο μεσοπρόθεσμη όσο και μακροπρόθεσμη επίπτωση στην επιχείρηση. Η διαδικασία των στρατηγικών αποφάσεων υποστηρίζεται από την ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης όπως και από την ανάλυση της ίδιας της επιχείρησης.
Αναπτύσσεται ο στρατηγικός ρόλος του μάρκετινγκ στην καθοδήγηση της επιχείρησης στην ανάπτυξής της. Αναγνωρίζεται και κατανοείται η συνεργασία του μάρκετινγκ με τις άλλες λειτουργίες της επιχείρησης στον καθορισμό στόχων και στρατηγικών για μία σχετική μακροχρόνια περίοδο ενώ ταυτόχρονα διοικείται η καθημερινότητα της επιχείρησης.
Παρουσιάζονται και χρησιμοποιούνται σημαντικές «εννοιολογικές περιοχές» όπως η αποστολή της επιχείρησης, στόχοι, ανταγωνιστική στρατηγική, ρίσκο, σημαντικοί παράγοντες επιτυχίας, στρατηγική ευκαιρία ή απειλή, δυνατά σημεία, απειλές, αγορά και προϊόντα ή υπηρεσίες, διάρθρωση της αγοράς κ.α.
Οι συμμετέχοντες θα υποστηριχτούν έτσι ώστε να μπορούν να απαντούν σε στρατηγικές ερωτήσεις όπως:
- Τι ευκαιρίες και απειλές από το περιβάλλον αντιμετωπίζει η επιχείρηση;
- Ποια είναι τα προβλήματα της επιχείρησης καθώς και τα δυνατά σημεία της;
- Ποιες είναι οι πιθανές εναλλακτικές στρατηγικές που έχει μία επιχείρηση;
- Ποιό είναι το διατηρήσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά της;
- Ποιες εναλλακτικές ανάπτυξης έχει η επιχείρηση;
- Πως θα πρέπει να κατανεμηθούν οι πόροι της επιχείρησης;
- Ποιες αγορές είναι ελκυστικές;
Το μάθημα δίνει έμφαση στο ρόλο του μάρκετινγκ στην δημιουργία αξίας για τον πελάτη και για όλους τους «μετόχους» της επιχείρησης (ιδιοκτήτες, μέτοχοι, προσωπικό). Το μάθημα αποτελεί την σύνθεση και ολοκλήρωση όλων των στοιχείων του μάρκετινγκ στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ. Έμφαση δίνεται στις περιοχές στρατηγικής σημασίας και ειδικότερα αυτών που έχουν σημαντικές επιδράσεις και σχετίζονται με τις αποφάσεις της πολιτικής μάρκετινγκ σε ανταγωνιστικές συνθήκες.
Εστιάζει στις στρατηγικές αποφάσεις που έχουν τόσο μεσοπρόθεσμη όσο και μακροπρόθεσμη επίπτωση στην επιχείρηση. Η διαδικασία των στρατηγικών αποφάσεων υποστηρίζεται από την ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης όπως και από την ανάλυση της ίδιας της επιχείρησης.
Αναπτύσσεται ο στρατηγικός ρόλος του μάρκετινγκ στην καθοδήγηση της επιχείρησης στην ανάπτυξής της. Αναγνωρίζεται και κατανοείται η συνεργασία του μάρκετινγκ με τις άλλες λειτουργίες της επιχείρησης στον καθορισμό στόχων και στρατηγ
Το μάθημα δίνει έμφαση στο ρόλο του μάρκετινγκ στην δημιουργία αξίας για τον πελάτη και για όλους τους «μετόχους» της επιχείρησης (ιδιοκτήτες, μέτοχοι, προσωπικό). Το μάθημα αποτελεί την σύνθεση και ολοκλήρωση όλων των στοιχείων του μάρκετινγκ στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ. Έμφαση δίνεται στις περιοχές στρατηγικής σημασίας και ειδικότερα αυτών που έχουν σημαντικές επιδράσεις και σχετίζονται με τις αποφάσεις της πολιτικής μάρκετινγκ σε ανταγωνιστικές συνθήκες.
Εστιάζει στις στρατηγικές αποφάσεις που έχουν τόσο μεσοπρόθεσμη όσο και μακροπρόθεσμη επίπτωση στην επιχείρηση. Η διαδικασία των στρατηγικών αποφάσεων υποστηρίζεται από την ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης όπως και από την ανάλυση της ίδιας της επιχείρησης.
Αναπτύσσεται ο στρατηγικός ρόλος του μάρκετινγκ στην καθοδήγηση της επιχείρησης στην ανάπτυξής της. Αναγνωρίζεται και κατανοείται η συνεργασία του μάρκετινγκ με τις άλλες λειτουργίες της επιχείρησης στον καθορισμό στόχων και στρατηγ
Περίγραμμα
Περιεχόμενο μαθήματος
Το μάθημα δίνει έμφαση στο ρόλο του μάρκετινγκ στην δημιουργία αξίας για τον πελάτη και για όλους τους «μετόχους» της επιχείρησης (ιδιοκτήτες, μέτοχοι, προσωπικό). Το μάθημα αποτελεί την σύνθεση και ολοκλήρωση όλων των στοιχείων του μάρκετινγκ στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ. Έμφαση δίνεται στις περιοχές στρατηγικής σημασίας και ειδικότερα αυτών που έχουν σημαντικές επιδράσεις και σχετίζονται με τις αποφάσεις της πολιτικής μάρκετινγκ σε ανταγωνιστικές συνθήκες.
Εστιάζει στις στρατηγικές αποφάσεις που έχουν τόσο μεσοπρόθεσμη όσο και μακροπρόθεσμη επίπτωση στην επιχείρηση. Η διαδικασία των στρατηγικών αποφάσεων υποστηρίζεται από την ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης όπως και από την ανάλυση της ίδιας της επιχείρησης.
Αναπτύσσεται ο στρατηγικός ρόλος του μάρκετινγκ στην καθοδήγηση της επιχείρησης στην ανάπτυξής της. Αναγνωρίζεται και κατανοείται η συνεργασία του μάρκετινγκ με τις άλλες λειτουργίες της επιχείρησης στον καθορισμό στόχων και στρατηγικών για μία σχετική μακροχρόνια περίοδο ενώ ταυτόχρονα διοικείται η καθημερινότητα της επιχείρησης.
Παρουσιάζονται και χρησιμοποιούνται σημαντικές «εννοιολογικές περιοχές» όπως η αποστολή της επιχείρησης, στόχοι, ανταγωνιστική στρατηγική, ρίσκο, σημαντικοί παράγοντες επιτυχίας, στρατηγική ευκαιρία ή απειλή, δυνατά σημεία, απειλές, αγορά και προϊόντα ή υπηρεσίες, διάρθρωση της αγοράς κ.α.
Το μάθημα δίνει έμφαση στο ρόλο του μάρκετινγκ στην δημιουργία αξίας για τον πελάτη και για όλους τους «μετόχους» της επιχείρησης (ιδιοκτήτες, μέτοχοι, προσωπικό). Το μάθημα αποτελεί την σύνθεση και ολοκλήρωση όλων των στοιχείων του μάρκετινγκ στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ. Έμφαση δίνεται στις περιοχές στρατηγικής σημασίας και ειδικότερα αυτών που έχουν σημαντικές επιδράσεις και σχετίζονται με τις αποφάσεις της πολιτικής μάρκετινγκ σε ανταγωνιστικές συνθήκες.
Εστιάζει στις στρατηγικές αποφάσεις που έχουν τόσο μεσοπρόθεσμη όσο και μακροπρόθεσμη επίπτωση στην επιχείρηση. Η διαδικασία των στρατηγικών αποφάσεων υποστηρίζεται από την ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης όπως και από την ανάλυση της ίδιας της επιχείρησης.
Αναπτύσσεται ο στρατηγικός ρόλος του μάρκετινγκ στην καθοδήγηση της επιχείρησης στην ανάπτυξής της. Αναγνωρίζεται και κατανοείται η συνεργασία του μάρκετινγκ με τις άλλες λειτουργίες της επιχείρησης στον καθορισμό στόχων και στρατηγικών για μία σχετική μακροχρόνια περίοδο ενώ ταυτόχρονα διοικείται η καθημερινότητα της επιχείρησης.
Παρουσιάζονται και χρησιμοποιούνται σημαντικές «εννοιολογικές περιοχές» όπως η αποστολή της επιχείρησης, στόχοι, ανταγωνιστική στρατηγική, ρίσκο, σημαντικοί παράγοντες επιτυχίας, στρατηγική ευκαιρία ή απειλή, δυνατά σημεία, απειλές, αγορά και προϊόντα ή υπηρεσίες, διάρθρωση της αγοράς κ.α.
Σκοπός της ενότητας είναι να εισάγει τον αναγνώστη στις βασικές έννοιες της στρατηγικής και του μάρκετινγκ παρουσιάζοντας σημαντικές ορολογίες και ορισμούς
Σκοπός της ενότητας είναι να παρουσιάσει στον αναγνώστη την διαδικασία του στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ. Να αναλύσει του παράγοντες για την ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ καθώς και τα κριτήρια επιλογής στρατηγικής.
Σχεδιασμού Μάρκετινγκ Προϊόντος
Στην παρούσα ενότητα θα παρουσιαστεί και θα αναλυθεί η έννοια του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και οι θεωρίες που έχουν αναπτυχθεί γύρω απ? αυτό καθώς και οι στρατηγικές για την ανάπτυξη ενός διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος από την επιχείρηση
Στην παρούσα ενότητα θα παρουσιαστούν και θα αναλυθούν οι παράγοντες που επηρεάζουν την ελκυστικότητα της βιομηχανίας εντός της οποίας λειτουργεί η επιχείρηση. Επίσης θα γίνει αναφορά στον ανταγωνισμό και στους παράγοντες που επιδρούν στην ανάλυσή του
Σε αυτή την ενότητα παρουσιάζονται και αναλύονται οι στρατηγικές μάρκετινγκ που μπορεί να ακολουθήσει η επιχείρηση ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν στην αγορά
Στην ενότητα αυτή θα γίνει αναλυτική παρουσίαση της διαδικασίας σχεδιασμού του πλάνου μάρκετινγκ και θα αναλυθούν τα στοιχεία τα οποία το αποτελούν
Σκοπός της ενότητας είναι να εισάγει τον αναγνώστη στις βασικές έννοιες του στρατηγικού μάρκετινγκ υπηρεσιών και να παρουσιάσει τον τρόπο με τον οποίο απεικονίζεται η διαδικασία μιας υπηρεσίας
Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα
Αρ. Επισκέψεων : 0
Αρ. Προβολών : 0
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -