Συμπεριφορά Καταναλωτή
Προκόπιος Θεοδωρίδης
Η Συμπεριφορά του καταναλωτή αλλά και γενικότερα η αγοραστική διαδικασία αποτελεί κεντρικό πυρήνα του μάρκετινγκ. Το μάθημα εστιάζει στην αγοραστική απόφαση που έχει σαν αποτέλεσμα την επιλογή προϊόντων και υπηρεσιών αποτελώντας το επίκεντρο της στρατηγικής των επιχειρήσεων.
Τα υποδείγματα, οι διαδικασίες και οι επιδράσεις που δέχεται η αγοραστική διαδικασία και απόφαση αναλύονται και εξειδικεύονται σε επίπεδο καταναλωτή και επιχείρησης. Οι ενότητες που θα παρουσιαστούν θα αναφέρονται στις εσωτερικές και εξωτερικές μεταβλητές που επιδρούν στην αγοραστική απόφαση, στην ίδια τη διαδικασία, στις σχέσεις αγοραστή-πωλητή, στην ?τοποθέτηση? του προϊόντος/υπηρεσίας, στην δημιουργία και διοίκηση επώνυμου προϊόντος όπως επίσης και στην επεξεργασία της πληροφορίας.
Η ύλη του μαθήματος αναπτύσσεται με τις παρακάτω θεματικές ενότητες:
- Εισαγωγή - Η Μελέτη της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή
- Απλό Υπόδειγμα της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή
- Το Υπόδειγμα του Οικονομικού, Παθητικού, Γνωστικού και Συναισθηματικού Ανθρώπου - Πλεονεκτήματα - Μειονεκτήματα από την Χρήση Υποδειγμάτων
- Ανάμειξη Καταναλωτή με το Προϊόν
- Ανάμειξη και Τοποθέτηση, Τιμολόγηση, Προβολή & Διανομή Προϊόντος
- Αντίληψη Καταναλωτή και Στρατηγική Μάρκετινγκ
- Επιλεκτική Αντίληψη - Αντίληψη και Τοποθέτηση Προϊόντος
- Οι Αγοραστές σε Ομάδες / Κουλτούρα - Υποκουλτούρα / Ομάδες Αναφοράς - Οικογένεια
- Δημογραφικά και Ψυχογραφικά Χαρακτηριστικά του Καταναλωτή
- Διαδικασία Διάδοσης του Προϊόντος (καινοτομίας-νέου προϊόντος)
- Επιδράσεις Περίστασης
- Προδιαθέσεις και Στάσεις του Καταναλωτή
- Αγοραστική Διαδικασία Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Στόχος του μαθήματος είναι να αναπτύξει και καλλιεργήσει στους φοιτητές τις ικανότητες εκείνες που θα τους υποστηρίξουν στην απόκτηση, κατανόηση και ανάλυση της πληροφορίας για τον καταναλωτή-πελάτη-επιχείρηση (σε ρόλο του αγοραστή) που θα τους οδηγήσουν σε ουσιαστικές προσανατολισμένες στον πελάτη στρατηγικές μάρκετινγκ.
ΛιγότεραΗ Συμπεριφορά του καταναλωτή αλλά και γενικότερα η αγοραστική διαδικασία αποτελεί κεντρικό πυρήνα του μάρκετινγκ. Το μάθημα εστιάζει στην αγοραστική απόφαση που έχει σαν αποτέλεσμα την επιλογή προϊόντων και υπηρεσιών αποτελώντας το επίκεντρο της στρατηγικής των επιχειρήσεων.
Τα υποδείγματα, οι διαδικασίες και οι επιδράσεις που δέχεται η αγοραστική διαδικασία και απόφαση αναλύονται και εξειδικεύονται σε επίπεδο καταναλωτή και επιχείρησης. Οι ενότητες που θα παρουσιαστούν θα αναφέρονται στις εσωτερικές και εξωτερικές μεταβλητές που επιδρούν στην αγοραστική απόφαση, στην ίδια τη διαδικασία, στις σχέσεις αγοραστή-πωλητή, στην ?τοποθέτηση? του προϊόντος/υπηρεσίας, στην δημιουργία και διοίκηση επώνυμου προϊόντος όπως επίσης και στην επεξεργασία της πληροφορίας.
Η ύλη του μαθήματος αναπτύσσεται με τις παρακάτω θεματικές ενότητες:
- Εισαγωγή - Η Μελέτη της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή
- Απλό Υπόδειγμα της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή
- Το Υπόδειγμα του Οικονομικού, Παθητικού, Γνωστικού και Συναισ
Η Συμπεριφορά του καταναλωτή αλλά και γενικότερα η αγοραστική διαδικασία αποτελεί κεντρικό πυρήνα του μάρκετινγκ. Το μάθημα εστιάζει στην αγοραστική απόφαση που έχει σαν αποτέλεσμα την επιλογή προϊόντων και υπηρεσιών αποτελώντας το επίκεντρο της στρατηγικής των επιχειρήσεων.
Τα υποδείγματα, οι διαδικασίες και οι επιδράσεις που δέχεται η αγοραστική διαδικασία και απόφαση αναλύονται και εξειδικεύονται σε επίπεδο καταναλωτή και επιχείρησης. Οι ενότητες που θα παρουσιαστούν θα αναφέρονται στις εσωτερικές και εξωτερικές μεταβλητές που επιδρούν στην αγοραστική απόφαση, στην ίδια τη διαδικασία, στις σχέσεις αγοραστή-πωλητή, στην ?τοποθέτηση? του προϊόντος/υπηρεσίας, στην δημιουργία και διοίκηση επώνυμου προϊόντος όπως επίσης και στην επεξεργασία της πληροφορίας.
Η ύλη του μαθήματος αναπτύσσεται με τις παρακάτω θεματικές ενότητες:
- Εισαγωγή - Η Μελέτη της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή
- Απλό Υπόδειγμα της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή
- Το Υπόδειγμα του Οικονομικού, Παθητικού, Γνωστικού και Συναισ
Σκοπός της ενότητας είναι να εισάγει τον αναγνώστη στις βασικές έννοιες της συμπεριφοράς του καταναλωτή
Στην ενότητα αυτή επιδιώκεται ο αναγνώστης να κατανοήσει την διαδικασία της λήψης αγοραστικών αποφάσεων και της τρόπου διάδοσης ενός προϊόντος
Στην συγκεκριμένη ενότητα σκοπός είναι να κατανοήσει ο αναγνώστης τους τρόπους επιλογής των εναλλακτικών προϊόντων διαθέσιμων προς αγορά με βάση τα χαρακτηριστικά
Σκοπός της ενότητας είναι να κατανοήσει ο αναγνώστης της έννοια της ικανοποίησης του πελάτη. Παρουσιάζονται τα κυριότερα μοντέλα ικανοποίησης καθώς και τα συνηθέστερα προβλήματα που προκύπτουν και οι τρόποι αντιμετώπισής τους
Στην ενότητα αυτή παρουσιάζεται η σχέση του καταναλωτή με της επιχειρήσεις λιανικής πώλησης καθώς και με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και της επώνυμες μάρκες
Στην ενότητα αυτή σκοπός είναι να κατανοήσει ο αναγνώστης τις συνθήκες που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή καθώς και της διαμόρφωση της στάσης του έναντι των διάφορων προϊόντων
Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα
Αρ. Επισκέψεων : 0
Αρ. Προβολών : 0
Ανακοινώσεις
- - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -