ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Φαίδων Θεοφανίδης
Το μάθημα περιγράφει με ποιο τρόπο τα στελέχη του μάρκετινγκ λαμβάνουν αποφάσεις για την δημιουργία, την προβολή, την τιμολόγηση και διανομή του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Μίγμα Μάρκετινγκ), αναλύοντας το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης, διεξάγοντας έρευνα αγοράς προκειμένου να γίνει η διάγνωση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και τμηματοποιώντας την αγορά με σαφή κριτήρια έχοντας ως τελικό σκοπό την αναγνώριση, αντιμετώπιση και ικανοποίηση των καταναλωτικών αναγκών καλύτερα από τον ανταγωνισμό.
ΛιγότεραΤο μάθημα περιγράφει με ποιο τρόπο τα στελέχη του μάρκετινγκ λαμβάνουν αποφάσεις για την δημιουργία, την προβολή, την τιμολόγηση και διανομή του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Μίγμα Μάρκετινγκ), αναλύοντας το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης, διεξάγοντας έρευνα αγοράς προκειμένου να γίνει η διάγνωση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και τμηματοποιώντας την αγορά με σαφή κριτήρια έχοντας ως τελικό σκοπό την αναγνώριση, αντιμετώπιση και ικανοποίηση των καταναλωτικών αναγκών καλύτερα από τον ανταγωνισμό.
Το μάθημα περιγράφει με ποιο τρόπο τα στελέχη του μάρκετινγκ λαμβάνουν αποφάσεις για την δημιουργία, την προβολή, την τιμολόγηση και διανομή του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Μίγμα Μάρκετινγκ), αναλύοντας το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης, διεξάγοντας έρευνα αγοράς προκειμένου να γίνει η διάγνωση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και τμηματοποιώντας την αγορά με σαφή κριτήρια έχοντας ως τελικό σκοπό την αναγνώριση, αντιμετώπιση και ικανοποίηση των καταναλωτικών αναγκών καλύτερα από τον ανταγωνισμό.
Περίγραμμα
Περιεχόμενο μαθήματος
Οι φοιτητές θα κατανοήσουν:
- το μίγμα μάρκετινγκ (προϊόν, τιμή, προβολή, διανομή),
- την αποτελεσματική αξιολόγηση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης,
- την χρησιμότητα της έρευνας μάρκετινγκ (market research) σχετικά με την επίλυση των προβλημάτων μάρκετινγκ,
- την χρησιμότητα της τμηματοποίησης της αγοράς (market segmentation) και την επιλογή των καταλληλότερων τμημάτων της (target markets),
- τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρονται οι καταναλωτές (consumer behavior),
- τις στρατηγικές και πολιτικές σχετικά με το προϊόν/υπηρεσία, την τιμολόγηση, την προβολή και τα κανάλια διανομής.
Μαθησιακοί στόχοι
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι σπουδαστές θα έχουν την ικανότητα να αντιληφθούν και να κατανοήσουν το θεωρητικό πλαίσιο της επιστήμης του Μάρκετινγκ, με σκοπό να επιλέγουν ανά περίπτωση (με βάση τις συνθήκες τις αγοράς) τις κατάλληλες (αποτελεσματικές και αποδοτικές) ενέργειες μάρκετινγκ, οι οποίες θα οδηγήσουν στην ικανοποίηση των αναγκών των καταναλωτών καλύτερα από τον ανταγωνισμό και στην επίτευξη των στόχων μάρκετινγκ που έχει θέσει η επιχείρηση.
Προαπαιτούμενα
Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα μαθήματα
Βιβλιογραφία
Οι φοιτητές θα κατανοήσουν:
- το μίγμα μάρκετινγκ (προϊόν, τιμή, προβολή, διανομή),
- την αποτελεσματική αξιολόγηση του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης,
- την χρησιμότητα της έρευνας μάρκετινγκ (market research) σχετικά με την επίλυση των προβλημάτων μάρκετινγκ,
- την χρησιμότητα της τμηματοποίησης της αγοράς (market segmentation) και την επιλογή των καταλληλότερων τμημάτων της (target markets),
- τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρονται οι καταναλωτές (consumer behavior),
- τις στρατηγικές και πολιτικές σχετικά με το προϊόν/υπηρεσία, την τιμολόγηση, την προβολή και τα κανάλια διανομής.
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι σπουδαστές θα έχουν την ικανότητα να αντιληφθούν και να κατανοήσουν το θεωρητικό πλαίσιο της επιστήμης του Μάρκετινγκ, με σκοπό να επιλέγουν ανά περίπτωση (με βάση τις συνθήκες τις αγοράς) τις κατάλληλες (αποτελεσματικές και αποδοτικές) ενέργειες μάρκετινγκ, οι οποίες θα οδηγήσουν στην ικανοποίηση των αναγκών των καταναλωτών καλύτερα από τον ανταγωνισμό και στην επίτευξη των στόχων μάρκετινγκ που έχει θέσει η επιχείρηση.
Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα μαθήματα
Εμπεριέχονται και ασκήσεις
Ανοικτό Ακαδ. Μάθημα
Αρ. Επισκέψεων : 0
Αρ. Προβολών : 0